قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل

چگونه بازدیدکننده های سایت را از گوگل افزایش دهیم سوالیست که به دفعات انبوه یومیه در مشاوره سئو پرسیده میشود به همین علت تصمیم گرفتم که در نوشتار ای تخصصی از سری مقالات سئو در سایت آن تایم سئو به آن بپردازم.


بطور قطع مهم ترین پازل هر سایت برای هر وبمستر این است که چگونه روز به روز به احصاییه بینندگان سایتش اضافه کند که برآیند اینکه منجر به افزایش شدامد سایت و درمان رتبه اش در سایت الکسا نیز به موازات شود. شاید کسل کننده ترین بخش مدیریت یک سایت و کسب و کار آنلاین این است که سری به آمارهای یومیه سایتتان بزنید و ببینید شمردن امروزتان با شمردن دیروزتان یکتا است ، یا احصاء امروزتان به نسبت هفته پیش همین هنگام پیشرفتی نداشته است ، یا اینکه احصاء سایتتان به نسبت وضعیت ماه پیشتان در همین لحظه نه فقط رشدی نداشته بلکه افت در بازدید سایت هم هستی داشته است. خب طبیعتا همچنین پیشامدهایی میتواند روی دلیل پیوسته پیشه یک وبمستر پرتو بگذارد و یا در خیلی از موارد دیده شده موجب متوقف شدن سوداگری اینترنتی شده است .


راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل 


پیشنهادی که همش در مشاوره های سئو به کاربران عزیز دیتا میشود این است که پیش از راه اندازی سایت و یا حین تمرکز بر روی فعالیت و کسب و کار اینترنتی خود همیشه سوالات ذیل را با خویش بازبینی کنند.



۱ – از وب سایتتان چه انتظاراتی دارید ؟


۲- پیمان است به چه کاربران هدفی دست پیدا کنید ؟


۳- روی چه بازه زمانی تمرکز دارید ؟


۴ – محتوا سلطان است ، راهبرد بازاریابی محتوای شما چیست ؟


یک سری کلیدواژه های محبوب و پر جستجو همش جهت بدست دریافت بخشی از بازار آنلاین و موتورهای جستجو برای هر کسب و کاری هستی دارد که رسیدن به آنها فقط با کوشش و تهیه راهبرد سئو و محتواسازی در دراز مدت بصورت ارگانیگ و طبیعی دست یافتنی است. وقتی گفتگو از بازدید کننده های ارگانیک در بستر فضای کسب و کار آنلاین میکنیم در واقع هدف منظور همان کاربران هدفی است که به صورت طبیعی وارد سایت شما میشوند.


بدست آوردن کاربرهای ارگانیک روش های متفاوتی دارد :


– بازدید کننده ارگانیک از موتورهای جستجو


– بازدید کننده ارگانیک از ارجاع سایت ها


– بازدید کننده ارگانیک از شبکه های اجتماعی


– بازدید کننده ارگانیک از کاربران مستقیم


تحلیل رفتارها کاربرها و چگونگی  افزایش آمار بازدید سایت  میزان آن بحث های متفاوت و پیچیده ای در بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ دارد که ما در این مقاله سعی داریم که تمرکزمان را به سمت موتورهای جستجو و جذب کاربران از طریق آن ببریم و به دیگر روش ها در مقاله های آینده خواهیم پرداخت. در روند کلی مدیریت بهینه وب سایت وقتی گواه رشد بیشتر از حد بازدیدکننده های تارنما خود نیستید دلیل بر این نیست که سئو سایت شما سخت دارد و یا اینکه یکجای پیشه حتما میلنگد که شما نمیتوانید بیش از این بازدیدکننده به سمت سایتتان بکشانید. از این سوژه هراس نداشته باشید به راستی بازار هدفهای کسب و کارها با هم متفاوت هست و شبیه به هم نیستند. هرچه قدر کسب و کارهای محلی تر باشد خب طبیعتا دارای تعداد کاربر محدودتری نیز میشود و شمار مراجعه کننده ها به آن نیز کمتر خواهد بود.


بگذارید یک مثالی بزنیم. فرض کنید در گویه آبکاری طلا در سطح استان گیلان کار و جنبش میکنید ، انگاشت میکنید با رنکینگ اول شدن این کلیدواژه در ایالت گیلان به چه شمار از مخاطب دست پیدا خواهید کرد ؟ اگر همین کلید واژه را برای ایالت تهران توسعه دهید چطور ؟ در پایان اگر در سطح ایران توسعه دهید به چه شکل خواهد بود! سوای این موضوعات درک و بصیرت جامعه برای اینکه این واژه را در گوگل سرچ کنند الی به هدف خویش برسند چقدر خواهد بود ؟


رنکینگ موتورهای جستجو در سنه 2017


در واقع هر کسب و کاری یک پتانسیل تعداد کاربر قصد برای ورود به سایت به همانند سخیف واقعی از زندگی را برای خود دارد که گردآور این مسائل در بازدید ارگانیک شما از موتورهای جستجوگر نظیر گوگل کارساز است.

توسعه انرژی های نو از طریق نیمکت خورشیدی

رسانه کلیک – شرکت انینو به دنبال توسعه انرژی‌های نو است که به این منظور نیمکتی به نام نیمکت خورشیدی طراحی کرده است.

این طرح شامل یک نیمکت، آلاچیق و استند خورشیدی است. به این صورت که در سقف نیمکت پنل خورشیدی می‌خورد و از طریق آن برق تولید می‌شود که برق تولید شده برای شارژ دو موبایل و یک لپ‌تاپ کفایت می‌کند. این مجموعه یک مانیتور هم دارد که خدمات نرم‌افزاری به مردم عادی ارائه می‌دهد.

نحوه فروش این شرکت از طریق جذب تبلیغات است. برای مثال شرکت‌ها، لوگوی خود را به این شرکت می‌دهند، این شرکت متناسب با لوگوی آن‌ها نیمکتی طراحی می‌کند و به این شکل کار تبلیغات آن شرکت را انجام می‌دهد. انینو تنها یک نمونه اولیه تولید کرده و امید دارد که از طریق جذب سرمایه‌گذار بتواند محصول خود را به تولید انبوه برساند.

ادغام شرکت Source3 با فیس بوک

رسانه کلیک – فیس بوک، استارتاپ سورس۳ (Source3) را خریداری کرد. تمرکز این استارتاپ در مدیریت مالکیت معنوی و مبارزه با محتواهای سرقتی است.

این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ و با تمرکز بر تولید محتواهای سه-بعدی شروع به کار کرد، زمینه‌هایی برای حق مالکیت معنوی تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است. بنیان‌گذار این استارتاپ از ادغام شرکت خود با فیس‌بوک ابراز خوشحالی کرده است.

شرکت سورس۳ پس از ادغام با فیس‌بوک، دیگر مانند یک شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه نمی‌دهد. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک می‌گوید: «ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا اکوسیستم محتوای ویدئویی را ارتقا دهیم و می‌خواهیم با تولید محتوای ویدئویی، مردم، فیس‌بوک را محلی برای دیدن ویدئوهای جالب و مرتبط ببیند. درست مانند ویدئوهایی که دوستانشان در فیس‌بوک قرار می‌دهند».

سال گذشته فیس‌بوک به منظور حفظ محتوای ویدئویی اقداماتی انجام داده بود که از جمله می‌توان به طرح مدیریت حقوق اشاره کرد. این طرح مجموعه‌ای از ادمین‌ها و ابزارهای گردش کار را در اختیار دارد که به ناشران و سازندگان محتوای ویدئویی کمک می‌کند تا از محتوای ویدئوها در فیس‌بوک محافظت کنند.

سخنگوی فیس‌بوک می‌گوید: «بسیار خوشحال هستیم که با تیم حرفه‌ای سورس۳ همکاری می‌کنیم. این تیم کارهای قابل قبولی در عرصه نام تجاری و حقوق مادی و معنوی انجام داده است».


راه اندازی وب سایت مجازی رایبد

رسانه کلیک – وب‌سایت آمورشی مجازی رایبد، خدمات آموزشی را با کیفیت بالا و مشخصه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

 این شرکت در استودیوهایی مباحث آموزشی را با کیفیت بالا ضبط می‌کند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این ویدئوها مشخصه‌های جالبی دارند. برای مثال، در پایان هر ویدئویی که کاربر می‌بیند، سؤال‌هایی مطرح می‌شود که کاربران باید آن‌ها را حل کنند و پس از حل سؤالات پاسخ درست آن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

امکان پرسش و پاسخ هم با استاد وجود دارد و کاربران می‌تواند در هنگام مشاهده ویدئوها نت‌برداری هم بکنند. این وب‌سایت با ارگان‌های دولتی همکاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سازمان مدیریت صنعتی، اداره پست و مخابرات و دانشگاه غیاث‌الدین اشاره کرد. گفتنی است این وب‌سایت به زودی همکاری خود را با دانشگاه صنعتی شریف آغاز می‌کند.

دوره‌هایی که این وب‌سایت پشتیبانی می‌کند شامل آی تی آی ال، بیزینس انگلیش، آیلتس و مباحثی دیگر می‌شود که در زمینه زبان انگلیسی، شبکه و برنامه‌نویسی است.

فروشگاه اینترنتی بانی پال، محصولات متنوع، محتوای کاربردی و متفاوت

 قریب به یک سال و نیم است بانی پال با هدف دستیابی همه ایرانیان به همه کالاها و خدمات، همراه شما عزیزان شده است.

بانی پال از ابتدای راه با در نظر گرفتن دسته‌ها و کالاهای متنوع و کامل سعی کرده است نیازهای خریداران آنلاین را در سراسر کشور پوشش دهد و با تمرکز به تولید محتوا و توصیفات اصولی و ساختارمند، خریداران را جهت دستیابی به بهترین شرایط خرید و انتخابی آگاهانه در میان هزاران محصول یاری رساند. در کنار این مسائل با ایجاد ساختارهای لازم و استاندارد یک فروشگاه اینترنتی پویا متناسب با نیازها و فرهنگ بومی ایرانیان ایجاد کرده است و در پی توسعه آن نیز هست.

بانی پال با کسب تجربه و دانش در پی حضور اندک خود در فضای تجارت الکترونیک و کسب اعتماد قریب به ۱۰ هزار خریدار و مشتری ثابت و روبه افزایش خود، امروز در جایگاهی ایستاده است که امیدوارانه در حال توسعه محصولات و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به آحاد جامعه است. از این رو در این مقطع، آمادگی‌های لازم را جهت ارائه کالا و خدمات، حتی به دورافتاده‌ترین مناطق ایران را به‌دست آورده است و کالاهایی متنوع در ۱۲ گروه کالایی عمده از برندهای سرشناس و فروشندگان، تولیدکنندگان داخلی و خارجی و سایر تأمین کنندگان نام‌آشنا را در سبد محصولات خود گردآوری کرده است.