قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو حرفه ای چیست

اشاره به الگوریتم سئو !
الگوریتم احساسی ( قوانینی که تنها کارآزمودگان به آن نتیجه رسیده اند و خویش گوگل رسما اعلام نکرده ) در این لحظه به 205 فاکتور در نمایش نتایج گوگل دریافتی و یک وبمستر و سئوکار باید این فاکتور ها بداند و رعایت کند و یا اگر اطلاعات کافی ندارد حتما از یک سئوکار مشاوره بگیرد و یا پیمان نامه همکاری ببند برای پیشبرد وبسایت ببندد .

مفهوم دقیق در صفحه اولِ گوگل بودن
در طول 24 ساعت بیش از 280 میلیون جستجو توسط پارسی زبان ها ( ایرانی ها ) در گوگل سپریدن می شود ( تنها گوگل ) و یک درصد خیلی کم هم در bing و yahoo و سایز جستجوگر ها به جستجوی نیازهای خویش می پردازند و تمام کوشش وبمستر ها و سئوکار ها در مرحله ی اول جلب توجه موتور جستجوگر گوگل هست و کاری به سایر جستجو گر ها ندارند و شما می توانید با سئوی وبسایت سهم بزرگی از 280 میلیون جستجوی یومیه را به خود گزین کردن بدید و مطمئن باشید وقتی بیننده و کاربر متنی را جستجو می کند و گوگل رهنمود می دهد خیلی اعتماد اکثریت دارد تا اینکه همان متن را در تبلیغات نگریستن کند و بخواند .


سئو شغل و مدیران وبسایت های خیلی خوب می دانند که اگر در گوگل در صفحه های اول و دوم باشند به یک بازدید انبوه روزانه می رسند که درآمد آنها را تضمین می کند .. چه بسا باور نکنید که یک سایت فروشگاهی کامیاب در امرسئو می تواند با سئوی فروشگاه به بازدید 200 لغایت 500 هزار جستجو در روز برسد که میتوان حدس زد فروشگاهی با این بازدید روزانه چند میلیارد تومان فروش خواهد داشت ( نمونه ی آشکار آن فروشگاه دی جی کالا را می تاب مثال زد که بخش اعظم بازدید کننده ی خویش را از راه گوگل به دست می اورد و بیش از 25هزار فروش روزانه را درازا 24 ساعت تجربه می کند ) .


تاثیر Seo ( سئوکار ) روی وبسایت
در بالا توضیحات کامل در مورد اینکه سئوچیست و الگوریتم سئو و صفحه نخست گوگل بدون دیتا شد و حالا کارایی فعالیت سئو شغل روی سایت را روشنگری می دهیم که پس از اینکه سئوکار روی وبسایت تکاپو کرد چه فیدبک و اتفاقاتی می افتد :

بهبود محبوبیت سایت شما نزد گوگل و bing و یاهو ...
بهبود رنک سایت در همین موتورهای جستجو
بالارفتن ورودی های گوگل و افزایش مشتری و مخاطبان سایت شما
بالارفتن درصد اعتماد کاربران آماده درسایت و افزایش فروش
افزایش ترافیک های جدید و غیر تکراری ( یومیه درصد زیادی از مخاطبان نخستین بار وارد سایت شما می شوند و این بشدت در درامد شما تاثیر دارد)
جلب توجه کمپانی های تبلیغاتی که از جایگاه سایت شما به سود خودشان تبلیغات می کنند
فراهم شدن شرایط برای افزایش پیشرفت با ریسک کمتر و بدون نگرانی
و خیلی تاثیرات سایر ...
https://backority.ir/images/20652seo-development.jpg

وبسایت ها و سئوکار ها و وبمسترها بشدت در حال چشم وهمچشمی بر راز صفحه اول گوگل و لینک 1 الی 5 گوگل هستند و می دانند که اگر لینک 1 گوگل در نتایج باشند به بزرگترین موفقیت ممکن واصله اند .
برفرض نمونه در عبارت "خرید گوشی" لینک 1 الی 5 گوگل را سنجش می کنیم:

لینک 1 گوگل اگر بود بیش از 20 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 70%
لینک 2 گوگل اگر بود بیش از 10 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 60%
لینک 3 گوگل اگر بود بیش از 5 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 50%
لینک 4 گوگل اگر بود بیش از 2 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 40%
لینک 5 گوگل اگر بود بیش از 1 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 40%
لینک 6 گوگل اگر بود بیش از 500 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 40%
لینک 7 گوگل اگر بود بیش از 400 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 30%
لینک 8 گوگل اگر بود بیش از 300 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 30%
لینک 9 گوگل اگر بود بیش از 200 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 20%
لینک 10 گوگل اگر بود بیش از 100 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد بیننده به خرید 20%
صفحه 2 گوگل لینک 1 نزدیک 50 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 10%

در احصاء بالا تماشا می کند که وبسایتی که در صفحه 2 گوگل لینک 1 هست ضمن اینکه کلیک خیلی اقلیت دارد درصد اعتماد مخاطب خیلی پایینتری هم دارد و در نتیجه می تاب گفت رسیدن به صفحه 1 و لینک 1 گوگل امثال یک سکوی پرتاپ موشک رشد عظیمی در تعداد مشتری های شما دارد .

سئو داخل صفحه (On Page SEO)
این سئو (سئو درونی ) به هدف رعایت نحوه ی کدنویسی و انتخاب صحیح تگ ها بدست طراح قالب و تگهای متون توسط مدیرمحتوا ساز و تصاویر و پیوند ها و .. می باشد و به عبارتی هرچیزی که به وبسایت

اضافه می کنید و اپلود می کنید مربوط به سئوی درون صفحه ( SEO ON PAGE ) هست . از عقیده بکوریتی رعایت نکردن این سرنوشت از سئو امثال رقابت با خودروی فرسوده و کهن در مسابقات ساختاره یک

هست .

سئو خارج صفحه (Off Page SEO)
مقابل seo on page ما SEO OFF PAGE هم داریم که سرنوشت دیگری از سئوی سایت می باشد .
سئوی خارج صفحه شامل تمام رفتارهای خارج از سایت می شود مثل داشتن صفحه ی فیس بوک برای سایت و یا انتشار تصاویر و پست های وب سایت در انجمن ها و داشتن بک لینک از سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها و کتاب های الکترونیکی و خیلی رفتارها و تکاپو های بیرونی سایر که مربوط به seo off page می باشد .
مهم ترین تفاوت سئو بیرون صفحه با سئو تو صفحه دراین هست که سئو خارج صفحه دربرگیرنده بی نهایت عملیات و رفتار می باشد و شما می توانید بی نهاید بک لینک دریافت کنید و یا در شبکه های اجتماعی بی نهایت بار تکاپو کنید که به شکل نیرومند روی سئوی پایانی سایت شما تاثیرگذار باشد .

سئوی کلاه سفید چیست ؟ ( Seo White Hat)
به کلیه رفتار ها و عملکرد ها و تکنیکها که در راستای رعایت قوانین سئو و موتورهای جستجو اتمام می شود گفته می شود که اصلاحا سئوی اخلاقی نیز گفته می شود ، زیرا که سئوکار با رعایت تمام اصول و انتظار موعد زیاد به یک نتیجه مثبت در نتایج جستجوی گوگل می رسد .

سئوی کلاه سیاه چیست ؟ ( seo Black Hat)
سئوکار کلاه سیاه رفتارهای غیرحرفه ای و غیر اخلاقی دارد و شدت آن نیز متفاوت می باشد و می تواند به شکل خیلی خودخواهانه فقط برای جذب امار از گوگل و نمایش تبلیغات باشد ( بدون نمایش هیچ محتوای به درد بخوری ) و یا می تواند به شکل پشت پرده و نهان این کار را بکند که در نما مشخص نباشد و در طولانی مدت نیز گوگل معرفی می کند و اینطور سئوها به هیچ عنوان ماندگار نیست و حتی مکمن هست کلا از نتایج گوگل حذف شوید هرچند اگر روزانه هزاران بازدید ازگوگل داشته باشید . این سئو ممکن هست فیدبک تند و آنی داشته باشد و با همان سرعت که رشد می کند نابود هم می شود .

سئو سایت

سئوی سایت و قالب و کدها
سئو سایت همان شیوه ی کدنویسی و چیدمان چارچوب وب سایت می شود که در سایت های وردپرس و جوملا و .. اصلی ترین سئوی سایت تقدیر قالب و افزونه ها می باشد که باید با یک متخصص و سئوکار این تقدیر از سایت ها بهینه سازی شود . این سئو باید از همان نخست رعایت شود و به روزهای بعد موکول نشود زیرا که پایه ی سئو و ساده ترین سرنوشت سئو است .
سئوی قالب نیز در مهم ترین تقسیم کاربرپسند و ریسپانسیو بودن می باشد که امروزه اکثر قالب ها این حمایت را لغایت نزدیک دارند و البته هرقالب ریسپانسیوی هم از نظر گوگل با استانداردها سئو مطابقت ندارد و باز یک سئوکار باید در پایان قالب سایت و کدهای آن را با دقت باره رسیدگی پیمان دهد و ایرادات ریز و هرچند کوچک را رفع کند.

سئو سایت با گرافیک بالا و پسندیده سایت و پیوسته با سوژه کار و جنبش سایت
سئوکار باید بخوبی بتواند بین رنگ و نوشتجات و نما کلی یک انسجام فوقانی ایجاد کند الی بیننده و بازدید کننده سایت به محض ورود چشم درد و سردرد نگیرد و ظاهر سایت خسته کننده نباشد .

تولید محتوا با رعایت سئو
سئوکار به هدف رعایت سئو نباید محتوای تکراری تولید کند و از سایت های سایر کپی کند ، بلکه باید مطالبی جدید ، کامل و لذیذ تر! تولید کند الی بیشتر از سایز وبسایت ها نزد گوگل دوست داشتنی باشد.

سئو واژه ها کلیدی
یک سئوکار باید از کلمات کلیدی پیوسته با موضوع و مناسب بهره‌گیری کند و بداند که واژه والده مطلب کدام واژه هست و روی آن واژه تمرکز کند و واژه ها کلیدی را فرآوری کند و وانگهی از امکاناتی که trends.google.com در اختیارش پیمان می دهد به واژه ها کلیدی نیرومند تر برسد .

سئو title عنوان
سئوکار با برگزیدن عنوان مناسب می تواند درصد CTR گوگل را بالا ببرد و از طرفی با رعایت سئو متن اصلی ، بیننده را در سایت بیش از دیگر سایت ها نگهدارد ( افزایش on time ) و با این پیشه گوگل را متوجه سودمند بودن محتوای سایت کند که این خود به انفرادی بسرعت در نتایج گوگل موجب رشد جایگاه سایت می شود .

 سئو با آنالیز وبسایت
وبمستر و سئو کار باید ضمن اپدیت نگهداشتن اطلاعات خودش ، کدهای و افزونه ها و پلاگین ها را باره رسیدگی پیمان دهد لغایت اگر کدی منسوخ شده باشد یا ایراد داشته باشد رفع و بروزرسانی کند و از همه مهم تر اگر در محتوا لینک های خروجی به سایت های سایر داشته باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.