قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

8 تکنیک خطرناک سئو کلاه سیاه

1. خرید لینک
مت کات متخصص سئو بیان می کند:

"اکثریت کسان برای اینکه بتوانند لینک های ورودی اکثریت بگیرند و سریع تر در صفحات نخست پیمان بگیرند، اقدام به خرید لینک می کنند." این یگانه از بدترین تکنیک های سئو کلاه سیاه است که بدبختانه شوربختانه سایت های بزرگ هم بهره‌گیری می کنند.

مالکان سایت فکر می کنند که با خرید لینک، می توانند سایت خویش را سریعتر بالا بیاورند و در همان رتبه بمانند و وانگهی دیگر لازم نیست بابت فرآوری درونمایه کلی خرج کنند ولی باید بگوییم، خرید لینک گرد از موارد سئو کلاه سیاه است و گوگل امروزه به افرادی که می خواهند با دورزدن قانون، سایت خویش را بهینه نمایند، شدید برخورد خواهد کرد.

2. کامنت های اسپم
حتما الی به حال مشاهده کرده اید که افرادی زیر پست های شما کامنت گذاری می کنند یا لینک های سایت خویش را پیمان می دهند که از عقیده درونمایه و جستار هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند. در ضمن ممکن است که خود شما این کار را انجام بدهید. باید گفت چنین کامنت هایی را " کامنت اسپم" می گویند. کامنت اسپم احد دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که کسان بیشتر فکر می کنند، برروی سایت تاثیر مثبت دارد.

اول اینکه اصولا سایت ها، لینک های ورودی به دیگران به صورت nofollow در می آورند که این یعنی ، هیچ تاثیری این بک لینک بروی رتبه سایت شما ندارد و حتی شدنی است که باعث جریمه سایت شما هم گردد.

همچنین اگر شما کامنت های بلاگ سایت خود را بدون رسیدگی تایید کنید که نمایش داده شود، شدنی است که لینک های اسپم و مخرب پیمان بگیرد که این مساله کارایی منفی برروی سایت شما خواهد گذاشت و در ضمن مایه می شود که جلوه بلاگ شما در بین بقیه کاربران ویرانی گردد. پس برای چه اینقدر پافشاری دارید که از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده کنید الی مورد جریمه گوگل و تفریق رتبه واقع شوید؟

3. محتوای کپی شده
در خود فرآوری محتوای ناب صحبت بسیار شده است و همه افراد نیز می دانند که محتوا، پادشاه سایت است. آسان ترین و ارزانترین روش برای افزایش رتبه وب سایت، فرآوری محتوای ناب است. موتورهای جستجو به محتوای ناب اهمیت زیادی میدهند و به کارگیری محتوای کپی شده را بدترین گونه سئو کلاه سیاه می دانند.

محتوای تکراری

محتوای کپی شده علاوه براینکه می تواند باعث جریمه سایتتان گردد و رتبه آن را تحت کارایی قرار دهد، هویت و اعبتار شما را بین کاربرانتان خراب خواهد کرد. البته اگر پیمان است که از محتوا سایتتان را مجدد به پیشه ببرید ( برای مثال نوشتار قدیمی را به درخواست کاربران مفتوح دوباره در سایت تان پیمان دهید)، بهتر است که از تگ canonical استفاده کنید.

4. دوباره عبارت بندی کردن مقاله ها
دوباره عبارت بندی کردن نوشتار در واقع همانند همان محتوای کپی شده می باشد. این شغل یک دزدی ادبی محسوب می شود و فرق آن با محتوای کپی شده این است که عبارتها را جابجا می کنند تا خیلی مانند نوشتار اصلی به نظر نرسد ولی باید گفت که الگوریتم گوگل خیلی باهوش است و سریعا از روی عبارت ویژه می تواند مطلب اصلی را از فرعی تشخیص دهد و سارق آن را جریمه کند. یک تکنیک سئو کلاه سیاه ریز است که خیلی اندیشه می کنند در آن زرنگ هستند.

5. پنهان کردن متن (cloaking)
پنهان کردن متن یک تکنیک های فریب آمیز است که آن را به عنوان سئو کلاه سیاه می شناسند. در این تکنیک، مدیر سایت یا رئیس محتوا، متنی را می نویسد که برای کاربران قابل نمایش نیست و فقط موتورهای جستجو می توانستند آن را تماشا کنند. البته امروزه دیگر موتورهای جستجو متوجه این مطلب می شوند و سریعا سایت را جریمه می کنند ولی خب به هر حال مفتوح هم استفاده می شود.

6. Doorway page
این هم یگانه دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه می باشد. به راستی این صفحه، به عنوان صفحه پرش یا پل شناخته می شود که برای واژه کلیدی باره قصد کاملا بهینه شده است و از عقیده درونمایه ارزش آنچنانی ندارد و قصد آن فقط ارسال کاربر از این صفحه به سایر صفحاتی است که هیچ ارتباطی با عبارت باره جستجو کاربر ندارد.

در این تکنیک سئو کلاه سیاه، در این صفحه عباراتی به صورت لینک شده نوشته می شوند که کاربر به پیگیری آن ها می باشد برای مثال" اگر می خواهید که ده روش بهینه سازی سایت را بدانید، برروی اینک لینک کلیک کنید" ولی محتوای داخلی آن هیچ ارتباطی با عنوان لینک ندارد.

7. به کار بردن کلمات کلیدی زیاد
این تکنیک که قبلا خیلی کاربردی بود، امروزه نه تنها هیچ کاربردی ندارد بلکه باید جریمه سایت می شود. گوگل برای هر واژه کلیدی یک چگالی مصرف تعیین کرده است که بین 1 الی 3 درصد در هر صفحه می باشد. به کار بردن زیادی آن، مایه می شود که گوگل تردید کند، شما قصد دارید با این روش تمام شدامد را به سمت خویش جذب کنید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این جهت سایتتان را جریمه خواهد کرد و شما را جزو استفاده کنندگان سئو کلاه سیاه قرار می دهد.

8. محتوای غیرقابل مشاهده
در این تکنیک واژه ها کلیدی را به چهره سفید در بعد مقوله مطلب بهره‌گیری می شود. از این رو کاربر نمی تواند آن ها را تماشا کند اما موتورهای جستجو آن را می بیند. این هم احد از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که ممکن است شما مورد جریمه کاربرد بیش از حتماً از کلمات کلیدی پیمان دهد.

فرق این مورد با cloaking این است که در پنهان سازی شما می توانید کدهای جاوااسکریپت را هم نهان کنید اما در محتوای غیر قابل مشاهده، فقط متن ها نهان می شود. به هرحال هر جز تکینک سئو کلاه سیاه تلقی می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.