قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو چیست و از کجا آمده است؟

سئو چیست و از کجا آمده است؟
تاریخچه سئو
واژه سئو که یک واژه مخفف انگلیسی بصورت SEO است اقتباس از حروف ابتدای واژه ها Search Engine Optimization  است که در ترجمه آن به فارسی عبارت است از " بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو" . این کلمه که یکتا از اصطلاحات مدرن در ادب لغات است پس از ظهور و البته پیشرفت موتورهای جستجو پدیدار شد.

تاریخچه سئو


در واقع هنگامی که پدیده جهانی اینترنت به همگان معرفی شد دسترسی به اطلاعات این شبکه سخت شدنی بود. چرا که اگر میخواستید از اطلاعات یک سایت کاربرد نمایید باید تمام مشخصات آن را از پیش می دانستید. به همین هدف برای حل این موضوع فهرست ها یا همان دایرکتوری ها معرفی شدند. در دایرکتوری ها، سایتها می توانستند ثبت نام نمایند الی سایت آنها در بخش مورد عقیده نمایش داده شود ولی بعد از مدتی با فزونی وب سایتها، دایرکتوری ها سایر پاسخگو نبودند. برای پوشش این مشکل، موتورهای جستجو آفرینش شدند. گوگل نخستین موتور جستجوست که شروع به پیشه نمود. در کنار آن موتورهای جستجوی دیگر نیز شروع به پیشه نمودند که برای مثال می طاقت از yahoo , MSN, Bing, Yandex نام برد. خدمات برتر گوگل باعث شد لغایت پس از مدتی به عنوان برترین و محبوب ترین موتور جستجو در گیتی معرفی گردد. با محبوبیت روز افزون موتورهای جستجو و علایق کاربران به اندکی سخن را باز کنید اولین سایتهایی که می بینند، چشم وهمچشمی برای رساندن سایت به صفحه نخست گوگل با روشهای گوناگون بسیار بسیار شد. این رقابت را در اصطلاح سئو (SEO)  می نامند.

سئو برای گوگل چیست


در نخست سئو روشهای ساده تری داشت و بعضی افراد با سوء استفاده از نقص های موتور جستجو سایت خویش را سریعا به صفحه اول گوگل می رساندند. اما امروزه ترقی قابل ملاحظه گوگل مایه شده است که رسیدن به صفحه اول گوگل به سادگی شدنی نباشد و در واقع با الگوریتمهای پیچیده ای که دارد باعث شده است که سایتهایی که بصورت راستین و سودمند تکاپو می کنند به صفحات نخست گذرگاه یابند.

سئو چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟
عملکرد فوق العاده گوگل در این گویه را می نا اینطور تفسیر نمایش داد که کاربران کمتر زمانی است که هنگام جستجو به نتایج صفحات بعدی گوگل بیچارگی پیدا می کنند. این مورد محبوبیت و به کارگیری گوگل را دو چندان کرده است و به همین انگیزه کاربران برای هر کاری بدون درنگ به سراغ گوگل می روند.

بهبود کسب و کار در سئو


از طرف سایر هنگامی که کاربر موضوعی را جستجو کرد قطعا به موضوع علاقمند است و یا نیازمند محصولی خاص است پس کاربرانی که از طریق موتور جستجو وارد سایت می شوند با شکیبیدن بالایی تبدیل به مشتری شما خواهند شد.
با توجه به دو سوژه فوق می طاقت اهمیت سئو سایت را درک نمود. هنگامی که شما بر روی سئو سرمایه گذاری می کنید به راستی بر روی هدفمندترین روش بازاریابی تمرکز کرده اید. اما با توجه به تخصصی شدن امر سئو، اینکه سئو شما بدست چه کسی اتمام گردد خود سوالی بنیادین است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
پیش از اینکه استجابت سوال فوق را دهیم با انواع سئو آشنا می شویم تا استجابت سوال فوق درباره گزینش فرد مناسب جهت سئو سایت برایتان قابل درک باشد.

انواع روشهای سئو سایت
سئو سایت بصورت کلی با سه طریق که به نامهای سئو سفید، سئو سیاه و سئو خاکستری اتمام می گردد. این روشها ویژگی هایی دارند که می تاب از روی قول ها و وعده و وعیدهای شخص سئوکار، طریق سئو آن شخص را تشخیص داد.

سئو چیست


سئو سفید چیست
این طریق که به طور قطع برترین شیوه سئو است اقتباس از اصول صحیح و محبوب گوگل است و به راستی سایتی که با استفاده از سئو سفید به صفحه نخست گوگل مسیر پیدا می کند به سادگی جایگاهش را از دست نخواهد داد. گوگل این سایت ها را بسیار همنشین دارد و در بسیاری مواقع حتی در صورت بروز دشواری ها زودگذر نیز جایگاه سایت را دستخوش تغییر پیمان نخواهد داد. از خاصیت های سئو سایت به روش سفید می نا موارد زیر را بازگو کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.