قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش قدم به قدم سئو وردپرس

عبارت سئو مخفف search engine optimization به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد و سئوی وردپرس نیز بی گمان معنی بهینه سازی وب سایت وردپرس برای موتور های جستجو گر مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و … می دهد .


در وهله اول با دید اینکه بهینه سازی برای موتور های جستجو گر مایه افزایش فروش و افزایش کاربران سایتمان می شود طبیعی است که به عقیده این تعریف برای کلمه سئو و عملیات بهینه سازی تارنما صحیح باشد ولی نکته حائزی اهمیتی که باید به آن توجه داشت این است که در پایان کاربران تارنما ما هستند از ما خرید یا در کنگره های ما شرکت میکنند پس باید به این فکر باشیم که در همه حالی کاربران وب سایتمان به سادگی از سایت استفاده و به اهداف خویش دست یابند پس متعلق به به اندیشه اهداف بازرگانی وب سایت باشیم . در این حالت تعریف سئو کمی متفاوت تر رقم خواهید خورد به طوری که سئوی جدید به معنی بهینه سازی تارنما برای کاربران می باشد.


آموزش قدم به قدم سئوی وردپرس

آموزش سئوی وردپرس


ما در این مقاله به چهره حرفه ای و قدم به قدم سئو وردپرس به زبان ساده را به شما آموزش خواهیم عدل این نکته را هرگز فراموش نکنید که سئو و اطلاعاتی که درباره آن هستی دارد به چهره تجربی بدست آمده و حاصل سالیان پیاپی کار و جنبش و شکست های اکتسابی می باشد پس ممکن است که روش هایی که در یک سایت از آن به کامیابی واصله اید در سایت سایر برگ برنده دیگری برای سئو داشته باشید و نکته سایر اینکه تمامی جستار سئو در یک مقاله یا چند مقاله نمی گنجد اما در اینجا ما به صورت چکیده وار از کلیات سئوی وردپرس برای شما گفتگو خواهیم کرد با ما همراه باشید .


طراحی تارنما وردپرسی

مرحله نخست و مرحله مهم در سئو هستی سایت وردپرسی به نحوی که کاربران از آن استفاده کنند برای این شغل میتوانید نوشتار ” تعلیم طراحی سایت با وردپرس ” را مطالعه کنید.


انتخاب واژه یا کلمات کلیدی

انتخاب واژه ها کلیدی سئو


از موضوعات مهم سئو کلمه کلیدی و کلید واژه ایست که تارنما بر روی آن تمرکز دارد به طور مثال مبنای وردپرس بر روی کلمه های همچون  ” تعلیم وردپرس ، قالب وردپرس ، سئوی وردپرس و .. ” تمرکز دارد ، گزینش واژه صحیح و فرآوری درونمایه اعم از عکس ها ، متون و ویدئو ها حولب محور آن مهم است زیرا تعیین کننده مسیر وب سایت ما می باشد تغریف کلمه کلیدی یا کلید کلمه برای هر صفحه و یک یا چند کلید واژه برای کلیت سایت پسندیده است به وطر مثال باز در مبنای وردپرس همگی وب سایت بر پایه وردپرس میچرخد و همگی ذیل مجموعه های آن جز واژه ها کلیدی محسوب می شوند . در هر نوشته یا برگه ما یک واژه کانونی مستقل گزینش میکنیم که مرتبط با دامنه کار و جنبش و سوژه ما باشد.


افزودن توضیحات به سایت

سئو مطالب 


توضیحات در تارنما و صفحات ما سوژه مهمی است که چه بسا بتوان گفت جزو اصلی ترین موارد سئو می باشد هر چه این توضیحات بهتر و با توجه به کلمه کلیدی ما مرتبط تر باشد نتیجه بهتری گرفتن خواهیم کرد. توضیحات وب سایت چیست ؟


تا به حال صد در صد جستجویی در گوگل داشته اید پروا کنید که در هر نتیجه دوخط نوشته به مشابه توضیحات کوتاهی وجود دارد و اگر اشتباه نکنم بیشتر ما پیش از ورود به سایت ابتدا این توضیحات را مطالعه میکنیم . به تصویر ذیل دقت کنید.


توضیحات باید به نوع ای باشد که زمانی که کاربر این توضیحات را در جستجوی گوگل مشاهده کرد بیشترین میزان ترغیب برای کلیک روی لینک شما را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.