قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

غیرفعال کردن اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

در نسخه‌ی 52 مرورگر فایرفاکس در جهت افزایش امنیت کاربران در فیلدهای ورود به حساب کاربری وب‌سایت‌هایی که کماکان از http به جای https استفاده می‌کنند، پیغام اخطاری نمایان می‌شود. همچنین نام‌ کاربری و رمز عبور ذخیره‌شده در مرورگر برای این وب‌سایت‌ها نیز دیگر به طور خودکار درج نمی‌گردد. با توجه به این‌که همچنان بسیاری از وب‌سایت‌ها از http استفاده می‌کنند این موضوع در بیش‌تر مواقع باعث کندی کار می‌شود. اگر ترجیح می‌دهید همانند قبل اطلاعات ورود به صورت خودکار درج گردد و اثری از این پیغام هم نباشد، در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام آن می‌پردازیم.

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

ورود ناامن در فایرفاکس

 

برای این کار در قدم در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد نموده و Enter بزنید.

در صورتی که با پیام اخطاری روبه‌رو شدید دکمه‌ی I accept the risk را انتخاب نمایید.

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

در مرحله‌ی بعد در قسمت Search عبارت زیر را جستجو نمایید:

 security.insecure_field_warning.contextual.enabled

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

حال بر روی نتیجه‌ی یافت‌شده دوبارکلیک کنید تا مقدار ture به false تغییر کند.

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

غیرفعال کردن اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

مجدد این بار عبارت زیر را جستجو کنید:

signon.autofillForms.http

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

 بر روی نتیجه دوبارکلیک کنید تا مقدار false به true تغییر کند.

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

اکنون خواهید دید که هم پیغام اخطار غیرفعال‌شده است و هم به هنگام اطلاعات ورود شما به طور خودکار در فیلدهای مربوطه درج می‌گردد.

 

ورود ناامن در فایرفاکس , اخطار ورود ناامن در فایرفاکس

 

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا اطلاعاتتان در اینترنت در دسترس همه قرار دارد و از این وضع اصلا خوشحال نیستید. البته همانطور که می دانید هیچ راهی وجود ندارد که اطلاعات را به طور کامل و برای همیشه از اینترنت حذف کرد، ولی با استفاده از روش های زیر می توانید مشخصات خود را تا جای ممکن پاک کنید.

 

1.حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی، فروشگاه ها و سرویس های اینترنتی را حذف یا غیرفعال کنید

به این فکر کنید که در کدام شبکه های اجتماعی حساب کاربری دارید. به جز سایت های معروف مثل فیسبوک، توییترو اینستاگرام آیا در گوگل پلاس یا لینکداین حساب کاربری فعال دارید؟ فروم ها یا انجمن های اینترنتی و سایت های قدیمی تر مثل مای اسپیس چطور؟ آیا در سایت های خرید اینترنتی مثل آمازون و یا سایت های مشابه داخلی حساب کاربری دارید؟

 

اول از همه باید همه ی این حساب ها را غیرفعال یا حذف کنید. برای اینکار به قسمت تنظیمات حساب خود (Account Settings) بروید و به دنبال گزینه ی غیر فعال سازی (Deactivate) یا حذف (Remove) و بستن (Close) حساب کاربری بگردید. این تنظیمات ممکن است در قسمت امنیت (security) یا حریم شخصی (Privacy) قرار داشته باشند.

 

در صورتی که برای حذف حساب خود از یک سایت خاص دچار مشکل هستید در اینترنت به دنبال روش غیرفعال کردن آن بگردید. معمولا اطلاعات خوبی در این زمینه در اینترنت پیدا می شود.

اگر به هر دلیل یک حساب را نمی توانید از سایتی حذف کنید مشخصات خود را به طور کامل تغییر دهید و از اطلاعات ساختگی استفاده کنید.

 

2.مشخصات خود را از سایت های جمع آوری اطلاعات حذف کنید

کمپانی هایی وجود دارند که کار آنها جمع آوری اطلاعات افراد است. به این شرکت ها دلال اطلاعات می گویند. Spokeo ، Whitepages.com ، PeopleFinder  و سایت های مشابه بسیاری وجود دارند که در این راستا فعالیت می کنند. این شرکت ها از هر کاری که در اینترنت انجام دهید اطلاعات را ذخیره می کنند و به مشتریان خود که معمولا در زمینه ی تبلیغات فعالیت دارند می فروشند.

 

شما می توانید یکی یکی به همه ی سایت های معروف که دلال اطلاعات هستند سر بزنید و مشخصات خود را تا جایی که امکان دارد پاک کنید. مشکل کار اینجاست که پاک کردن اطلاعات از هر سایت روش مخصوص به خود را دارد و حتی بعضی از سایت ها برای پاک کردن اطلاعاتتان به فکس کردن و نامه نگاری و پر کردن فرم ها به صورت فیزیکی احتیاج دارند!

 

البته می توانید از سایت هایی مثل DeleteMe و Abine.com استفاده کنید. با پرداخت 130 دلار می توانید به مدت یک سال عضو این سایت شوید و خیالتان راحت باشد که اطلاعات شما تماما از اینترنت حذف می شود. این سایت ها برای اطمینان مشخصات شما را به طور منظم چک می کنند تا دوباره منتشر نشده باشند.

 

نحوه پاک کردن اطلاعات مرورگر,پاک کردن اطلاعات ایمیل

استفاده از DeleteMe برای پاک کردن اطلاعات از همه ی سایت ها

 

3. اطلاعات خود را به طور مستقیم از وبسایت ها حذف کنید

ابتدا شماره تلفن خود را در اینترنت جستجو کنید تا مطمئن شوید که توسط شرکت های مخابراتی در لیست های اینترنتی منتشر نشده باشد، در صورتی که اسم خود را پیدا کردید از آنها بخواهید که آن را حذف کنند.

 

اگر می خواهید یک پست قدیمی که در انجمن ها نوشته اید و یا وبلاگ قدیمی خود را پاک کنید باید به طور مستقیم با وبمستر و صاحبان سایت تماس بگیرید. معمولا اطلاعات تماس این افراد در قسمت About us یا درباره ی ما در پایین وبسایت قرار دارد. در صورتی که هیچ اطلاعاتی از سایت پیدا نکردید می توانید در Whois.com جستجو کنید. در هو ایز احتمالا می توانید اطلاعات تماس صاحبان سایت مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

متاسفانه سایت های خصوصی هیچ اجباری برای پاک کردن اطلاعات شما ندارند. پس وقتی که با آنها تماس می گیرید فراموش نکنید که مودب باشید و صادقانه به آنها بگویید که چرا می خواهید این مطالب حذف شوند. باید امیدوار باشیم که گردانندگان سایت به درخواست شما پاسخ مثبت بدهند.

در صورتی که درخواست شما را رد کردند از روش 4 باید استفاده کنید.

 

4. اطلاعات شخصی را از سایت ها حذف کنید

در صورتی که اطلاعات خصوصی شما اعم از شماره حساب بانکی یا شماره ملی و امثالهم در سایتی منتشر شده و پس از تماس با اپراتور سایت باز هم اطلاعات حذف نشده اند، می توانید با یک درخواست قانونی از گوگل کمک بگیرید.

 

نحوه پاک کردن اطلاعات مرورگر,پاک کردن اطلاعات ایمیل

از گوگل درخواست کنید تا اطلاعات شما را حذف کند

 

فرآیند پاک کردن این اطلاعات ممکن است کمی طولانی باشد و هیچ تضمینی نیز وجود ندارد که به درخواست شما پاسخ مثبت داده شود. اما وقتی در وضعیت آسیب پذیری قرار دارید و هیچ راه دیگری ندارید حتما این روش را امتحان کنید.

 

5.نتایج جست و جوی قدیمی را پاک کنید

فرض کنیم که سایتی وجود داشته که اطلاعات قدیمی شما در آن وارد شده. مثلا چند ماه قبل در شرکتی کار می کردید و اطلاعات شما در صفحه ی کارکنان آن شرکت ثبت شده است، اما بعد از چندین ماه که شغل خود را عوض کرده اید هنوز این صفحه به روز رسانی نشده و اطلاعات شما در آنجا در دسترس هستند. در این صورت با شرکت تماس میگیرید و آنها نیز مشخصات شما را پاک می کنند. اما هنوز وقتی اسم خود را گوگل می کنید در حالی که اطلاعات شما حذف شده اما صفحه ی آن شرکت جزو نتایج جست و جو است. این اتفاق زمانی می افتد که صفحه ی قدیمی در سرورهای گوگل ذخیره شده باشد.

 

نحوه پاک کردن اطلاعات مرورگر,پاک کردن اطلاعات ایمیل

پاک کردن Cache گوگل

 

اینجاست که ابزار حذف گوگل یا همان Google Removal Tool به کارتان می آید. کافی است که آدرس صفحه مورد نظر را در این ابزار وارد کنید (ابزار مشابهی برای موتور جستجوی بینگ نیز وجود دارد) و امیدوار باشید که گوگل با حذف اطلاعات شما صفحه ذخیره شده را در سرورهای خود به روز رسانی کند. البته ممکن است گوگل به دلایلی این اطلاعات را حذف نکند اما امتحان این روش برای کم کردن رد پای فعالیت های شما در اینترنت ضرری ندارد.

 

6.و در نهایت به عنوان قدم آخر ایمیل خود را حذف کنید

این مرحله بستگی به نوع ایمیل شما و سرویس دهنده دارد.

باید به ایمیل خود وارد شوید و در تنظیمات به دنبال گزینه ی حذف یا غیرفعال سازی اکانت بگردید. بعضی سرویس دهنده معمولا بعد از اینکه درخواست حذف ایمیل را می دهید تا چند هفته این ایمیل را به صورت غیرفعال نگه می دارند تا در صورتی که نظرتان عوض شد دوباره بتوانید آن را فعال کنید.

به خاطر داشته باشید که برای انجام مراحل بالا معمولا به یک آدرس ایمیل احتیاج دارید.

 

و نکته ی آخر…

در حین انجام مراحل بالا صبور باشید و انتظار نداشته باشید که اطلاعاتتان یک شبه از اینترنت حذف شوند. و در نهایت باید قبول کنید که بعضی اطلاعات به هیچ روشی از اینترنت پاک نمی شوند.تلگرام قابلیت تماس صوتی را برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر کرد.

چندی پیش شرکت تلگرام اعلام کرد که امکان برقراری تماس صوتی برای کاربران این پیام‌رسان در کشورهای اروپایی فعال شده است. اما این قابلیت ساعتی پیش برای کاربران ایرانی نیز امکان‌پذیر شد. از این پس کاربران ایرانی تلگرام می‌توانند از این امکان برخوردار شوند. 

 

برای این کار لازم است اپلیکیشن تلگرام را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. پس ازآن کافیست یکی از افرادی که قبلا تماس صوتی برایش فعال شده با شما تماس بگیرد یا یک تماس از دست رفته برایتان داشته باشد. با این کار تماس صوتی برای شما نیز فعال میشود. به این ترتیب که در گوشه سمت راست صفحه شخصی (PV) که قصد مکالمه با او را دارید، علامت تماس صوتی را خواهید دید و با کلیک روی آن می‌توانید با شخص مورد نظرتان تماس صوتی برقرار کنید. البته به شرطی که طرف مقابل شما نیز آنلاین باشد و تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کرده باشد.

 

برقراری تماس صوتی تلگرام , اپلیکیشن تلگرام

برقراری تماس صوتی در تلگرام

 

در صورتی که تلگرام طرف مقابل به‌روزرسانی نشده باشد پیغامی به این شکل در صفحه گوشی نمایش داده می‌شود.

 

برقراری تماس صوتی تلگرام , اپلیکیشن تلگرام

فعال کردن تماس صوتی تلگرام

 از جمله امکاناتی که مرورگر کروم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد قابلیت Incognito mode یا همان «مرور امن» است که در این شرایط برای حفظ حریم خصوصی کاربران، کروم مانع ذخیره اطلاعات روی سیستم کاربر و همین طور مانع فعالیت افزونه‌ها می‌شود تا ردپای فعالیت‌های کاربر توسط افزونه‌ها رصد نشود.

 

این قابلیت بسیار مفید است، اما در مواردی ممکن است کاربران نیازمند اجرای یک افزونه در حالت مرور امن باشند. به‌عنوان مثال افزونه‌های مدیریت پسورد همچون lastpass و 1password را می‌توان بدون نگرانی در مرورگر نصب کرد و در حالت امن نیز برای دسترسی به رمزهای عبور ذخیره شده در این سرویس‌ها باید به آنها دسترسی داشت. دوست دارید در حالت Incognito mode نیز به افزونه‌های دلخواه خود دسترسی داشته باشید و برخی از آنها را در فهرست افزونه‌های مجاز برای اجرا در این حالت قرار دهید؟ برای انجام این کار کافی است از این روش کمک بگیرید:

 اگر می خواهید به یک سئو شغل حرفه ای تبدیل شوید باید روزانه و به صورت مستمر کارهای به خصوصی را اتمام دهید. تمام کارهایی که در جهت چیره دست شدن در سئو سپریدن می دهید مایه می شود تجربه شما در سئو سایت بالا برود. سئو یک علم نیست! سئو گردآور ای از فرایند هایی است که در جهت بالا بردن رتبه یک سایت در نتایج جست و جو باید یاد بگیرید.


این فرایند ها از بررسی رقبا و تحلیل وب سایت آن ها گرفته الی بهینه سازی داخلی سایت و مسائل فنی آن.


هر کسی هم که منظور دارد به یک سئو شغل حرفه ای تبدیل شود باید تجربه خود را بالا ببرد. تجربه در سئو یعنی تمام فرایندها را پیاده سازی کنید و نتایج حاصل را بررسی کنید. هیچکس تا خودش دست به کار نشود و مراحلی که در سئو باید به پیشه گیرد را سپریدن ندهد هیچ وقت در سئو کامیاب نخواهد شد.


سئو چیزی نیست که با خواستن یک کتاب یا دیدن چند ویدیو یاد بگیرید و در آن چیره دست شوید. افزایش آمار بازدید سئو در شرایط گوناگون روی هر سایتی نتایج متفاوتی دارد. به عنوان مثال سئو سایت های محتوا محور با سایت هایی که محتوایی نیستند فرق می کند. وانگهی سئو سایت در مملکت ها و زبان های گوناگون نیز فرق می کند.


گاهی اوقات مطلبی در مورد سئو در سایتی تماشا می کنید و اندیشه می کنید استفاده از آن در فرایند سئو سایت خود نیز مایه شفا رتبه سایت شما در نتایج جست و جو می شود. اما زمانی که از آن استفاده می کنید نتیجه کاملا بر عکس است.


در این مقاله منظور دارم در باره کارهایی که یومیه و بر پایه یک برنامه ریزی منظم باید اتمام دهید تا به یک سئو شغل حرفه ای تبدیل شوید را عنوان کنم. اگر شما هم دوست دارید به یک سئو کار با تجربه و حرفه ای تبدیل شوید و هر سایتی را در کلمه کلیدی مد نظرتان بالا بیاورید در این مقاله همراه من باشید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و در نوار آدرس عبارت chrome://extensions را تایپ کرده، کلید اینتر را فشار دهید تا صفحه تنظیمات افزونه‌های مرورگر باز شود.

 

در این صفحه فهرستی از افزونه‌های نصب شده در مرورگر را مشاهده خواهید کرد. برای فعال کردن هریک از افزونه‌ها در حالت Incognito کافی است علامت چک مارک کنار گزینه Allow in incognito مربوط به آن افزونه را فعال کنید. (پیغام هشداری در این شرایط برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن صرف‌نظر کنید)

 

مراحل کار به پایان رسیده و می‌توانید از منوی اصلی روی new Incognito window کلیک کرده و فعال شدن افزونه در حالت Incognito را بررسی کنید.به تازگی شاهد ظهور برندها و خدمات آنلاین جدید در عرصه وب ایران هستیم که توسط نوآوران و کارآفرینان جوان و هوشمند کشورمان ارائه میشود . امروز ما میتوانیم از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم و بخش وسیعی از نیاز خود را از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن ها تهیه کنیم.


خدمات بسیاری بصورت آنلاین ارائه میشود و تمام کالاهای مورد نیازمان را میتوانیم از طریق فروشگاه های اینترنتی بخریم.


اما برای مدیران و بازاریابان جالب است بدانند که برندهایی که اکنون در فضای آنلاین ایران مشهور و محبوب شده اند و البته درآمد بسیار بالایی نیز دارند، از چه روش هایی برای بازاریابی و برندسازی استفاده میکنند.


همچنین اکنون رقابت بسیار بالایی میان شرکت های مختلف وجود دارد ، اما موفقیت برای مدیرانی است که با علم و دانش روز دنیا حرکت میکنند و از روش های جدید و هدفمند برای بازاریابی استفاده میکنند . روش هایی که همواره بالاترین فیدبک را داشته باشد و البته به صرفه تر و کم هزینه تر باشد.


راهکارهای مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی وجود دارد و البته حضور در رتبه های یک تا سه جستجوی گوگل قطعا جزو مهمترین و تاثیر گذارترین راهکار هاست .


تبلیغات در سایتهای پربازدید ، سئو ، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات در شبکه های اجتماعی جزو برترین روش های بازاریابی آنلاین هستند .


اما خلاقیت در تولید محتوا و تخصص در بازاریابی آنلاین میتواند مهمترین تمایز برندهای موفق در فضای آنلاین باشد.


تیم تحقیقاتی پس از بررسی میزان تاثیر گذاری و هزینه انواع روش های دیجیتال مارکتینگ ، رپورتاژ آگهی را به عنوان برترین راهکار برندینگ ، آنلاین مارکتینگ و سئو سایت معرفی کرد .

 

رپورتاژ آگهی،تبلیغات اینترنتی،تبلیغات اینترنتی و سئو

 
رپورتاژ آگهی چیست ؟
حتما در سایتهای خبری و آی‌تی ، اخبار تبلیغاتی برندهای مختلف را دیده اید .


رپورتاژ آگهی در واقع همین اخبار تبلیغاتی است که در خبرگزاری ها و سایتهای خبری منتشر میشود .


در کشور های توسعه یافته رپورتاژ آگهی را بیشتر با نام روابط عمومی دیجیتال Digital PR میشناسند .


در برخی موارد از رپورتاژ خبری یا گزارش آگهی نیز برای معرفی این راهکار هوشمندانه استفاده میشود .


چرا رپورتاژ برترین راهکار بازاریابی آنلاین و سئو سایت است ؟
همانطور که میدانید تعداد بنر های تبلیغاتی که در سایتهای پربازدید بصورت تبلیغات کلیکی یا بنر ثابت قرار دارد تا حدی زیاد شده است که همه ما نسبت این بنر ها بی توجه شده ایم و کمتر پیش می آید که روی یک بنر کلیک کنیم .


اما از آنجایی رپورتاژ یک خبر است و مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر میشود در واقع کاربران اطلاعی از تبلیغاتی بودن آن ندارند و بروی آن کلیک میکنند . اگر محتوای رپورتاژ به نحوه حرفه ای نوشته شده باشد و متن خبر شامل نکات خبری و آموزشی نیز باشد ، کاربران به مطالعه کامل خبر علاقه مند میشوند .


بنابراین کاربران اینترنتی محتوای تبلیغاتی شما را مطالعه میکنند و با ویژگی های وب سایت و همچنین محصولات و خدمات شما آشنا میشوند و نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهنشان می ماند .


نکته مهم اینکه زمانی که یک خبرگزاری معتبر و محبوب در مورد خدمات شما یک خبر منتشر میکند ، اعتبار بسیار بالایی برای شرکت شما ایجاد میشود و کابران برای ارتباط با برند شما مشتاق میشوند .


رپورتاژ موثر ترین راهکار برای سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل است 
در متن رپورتاژ آگهی چند کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک فالو میشود ، خبر علاوه بر نمایش در صفحه اول سایت‌های خبری ، آرشیو دائمی هم میشود و البته خبرگزاری ها بالاترین اتوریتی را میان کل سایت‌های ایرانی دارند . این یعنی دریافت بک لینک فالو دائمی از سایت هایی با اتوریتی بسیار بالا در گوگل .


این سه مورد مهم ترین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل را پوشش میدهد و بنا براین انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها قطعا موثر ترین راهکار برای سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل میباشد .
 
اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین 
برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .


انتشار DPR در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.