قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

دیدن این کوله فناورانه را از دست ندهید

شارژر خورشیدی، بازکننده درب بطری، جیب‌های مخفی برای گوشی هوشمند، پاسپورت و کارت اعتباری؛ بخشی از ویژگی‌های کوله فناورانه ای است که مشاهده می‌کنید.
کوله‌پشتی Lifepack را می‌توانید با خیال راحت هنگام خوردن غذا در محیط‌های عمومی به پایه صندلی ببندید و موبایلتان را هم شارژ کنید.

 آیا خرید بک لینک مایه پنالتی شدن سایت می شود؟

پنالتی شدن با خرید بک لینک


جواب این سوال هم بله است و هم خیر. پیوستگی به نوع بک لینک ها دارد. ارتباط به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید. ارتباط به شمار بک لینک ها دارد. ارتباط به این دارد که آیا بک لینکی که می خرید محتوایی است یا به چهره یه یک کلمه کلیدی لینک شده در هزاران سایت است؟!!


به طور کلی گوگل با خرید بک لینک موافق نیست! چون همانطور که می دانید گوگل به بک لینک ها از حیث اعتبارشان نگاه می کند. یعنی اعتبار یک سایت را نسبت به تعداد لینک هایی که به او دیتا اند محاسبه می کند. (البته این فقط یک شیوه سنجش اعتبار از حیث گوگل است.) خب در این چهره اگر گوگل بفهمد بک لینک ها غیر طبیعی هستند بی گمان با سایت مربوط تصادف خواهد کرد و او را جریمه می کند.


مثالی می زنم : اگر سایت تان کهن باشد و شماری بک لینک هم از قبل داشته باشد با خرید بک لینک به شمار ناچیز (مثلا 5 رپورتاژ آگهی) اگر محتواها و لینک های داخلی آن در هر رپورتاژ متفاوت باشد هیچ گاه گوگل متوجه خرید بک لینک ها نمی شود! این فقط یک نمونه بود امیدوارم متوجه شده باشید.


ولی اگر تعداد لینک ها بسیار باشد و در مدت موعد کم ساخته شوند و از کل مهم تر با کیفیت هم باشند (از نظر دامین آتوریتی بالا و گونه لینک) و همچنین برای یک یا دو کلمه کلیدی گرفته شده باشند بی گمان گوگل خواهد فهمید که لینک ها خریداری شده اند.


متاسفانه خیلی از دوستانی که سایت شان پسین تاسیس است به آموزش رایگان سئو وردپرس خرید لینک روی می آورند و در همان ابتدا، کاری می کنند که هیچ وقت سایت شان به جایگاه راستین اش در نتایج جست و جو نرسد.


به طور کلی بک لینک خریدن برای سایتی که از لحاظ درونمایه و بک لینک ضعیف است شغل اشتباهی است.


خرید بک لینک توسط یک فرد حرفه ای و متخصص هیچوقت مایه پنالتی شدن سایت شما نمی شود. همانگونه که عرض کردم بک لینک خریدن اصول و قواعد خاص خودش را دارد و باید این کار را به یک کارآزموده بسپارید.

از طریق یو اس بی شارژر تعبیه‌شده در کوله می‌توانید تا 12 بار آیفون 6 خود را جانی تازه ببخشید و بعداً باید پاور بانک داخل کیف را نیز به برق زده و برای استفاده مجدد شارژ کنید.

اسپیکر بلوتوث تعبیه‌شده در کوله می‌تواند موسیقی موردعلاقه‌تان را در هر مکانی به گوش شما برساند.

 

ضدضربه بودن کوله بدان معناست که با خیال راحت لپ‌تاپ را داخل آن قرار دهید و ضد آب بودن کوله نیز بدین معناست که زیر باران راه‌رفته بدون اینکه واهمه خیس شدن ابزار داخل کوله را داشته باشید.

 

قیمت خرده‌فروشی کوله 249 دلار است اما اگر کاربری آن را پیش‌خرید کند، تنها 169 دلار می‌پردازد و آن را در ماه اکتبر 2016 دریافت خواهد کرد.
 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات جدید, شارژر خورشیدی

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات جدید دنیا, جدیدترین اختراعات

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات روز دنیا, اختراعات جدید جهان

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 


 

کمپانی شائومی در تازه‌ترین ابتکار خود، ساعت هوشمند برای کودکان ساخت.
چیزی که مدتها دنبال آن بودیم به نام Mi Bunny با تمرکز روی کودکان توسط کمپانی چینی وارد بازار شد.

این ساعت انواع اتصالات وای فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس را در خود جای‌داده و از همه مهمتر کلید SOS است که با فشار آن مکان کودک گزارش‌شده و همچنین صدای کودک نیز ضبط می‌شود تا پیغام صوتی ارسال شود.

 

این ساعت همچنین این قابلیت را دارد که اگر کودک از محدوده جغرافیایی تعریف‌شده دور شود، بلافاصله فعال‌شده و علامت خطر آن به والدین و ... ارسال شود.
به دلیل وجود پیغام صوتی سیم‌کارت از قبل تعریف‌شده روی ساعت وجود دارد.

 

ساعت هوشمند موسوم به Mi Bunny یا Mitu watch با هر نوع موبایل اندرویدی بالاتر از نسخه 4.2 سازگاری پیدا می‌کند.
باتری 300 میلی‌آمپری، وزن 37 گرمی و بدنه پلاستیکی و بند سیلیکونی از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند است.
 

فناوری جدید, ساعت هوشمند برای کودکان,

ساعت هوشمند انواع اتصالات وای فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس را در خود جای‌ داده است

 


 

کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می‌کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای‌داده است.

 

آنچه می‌بینید موسوم به DK-04 X است که به زیبایی و در نهایت فناورانه طراحی‌شده است که قادر به تحمل 100 کیلوگرم وزن روی سطح شیشه‌ای نشکن خود است.

ابعاد استاندارد آن 1200 میلی‌متر در 780 در 750 میلی‌متر است و بدنه آلومینیومی با پایه‌های آهنی دارد و پایه‌ها متحرک تعریف شده و قابل تنظیم بین 67 سانتی متر تا 116 سانتی متر هستند.

 

مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی و 8 هارد 3.5 اینچی و 4 پورت یو اس بی 3 و خروجی صدا برایش تعریف شده است.
با دو فن قوی در جلو و عقب میز، کاربر نظارت مستقیم بر دمای سی پی یو دارد و انواع کارت گرافیک قابل نصب روی این میز کامپیوتری است که 1499 دلار قیمت دارد.

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میزی که کامپیوتر هم هست

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

اختراعات جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میز کامپیوتری DK-04 X

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

این میز دارای مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی می باشد

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 دوربین انعطاف پذیر ساخته شد

محققین دانشگاه کلمبیا آمریکا دوربینی را طراحی کرده اند که همچون یک ورق کاغذ است و می توان آن را خم کرد تا تصاویری با زاویه ۳۶۰ درجه ای از اجسام گرفت.

 

این دوربین را می توان خم کرد تا میدان دید منظره را افزایش داد. در صفحه این دوربین منحصر به فرد تعداد زیادی دوربین های مینیاتوری که هر کدام از آنها به اندازه چشم یک حشره است، تعبیه شده است. در این دوربین ۱۱۰۰ لنز سیلیکون قرار گرفته است که با این تعداد لنز می توان در هر حالتی تصویری با کیفیت بالا گرفت. به گفته محققین این دانشگاه در آینده می توان دوربین های انعطاف پذیری به اندازه یک کارت اعتباری تولید کرد که میلیون ها لنز و حسگر بر روی آن قرار بگیرند.ساخت حسگر هوشمند برای شناسایی حملات صرعی

محققین آلمانی حسگر هوشمندی را ساخته اند که قادر به تشخیص فرکانس های حمله صرعی است.
تنها راه تشخیص حمله صرعی در حال حاضر گرفتن نوار مغز است که این روش تنها در بیمارستان میسر است اما محققین دانشگاه «بن»  آلمان در حال توسعه شیوه ای هستند که به کمک وسیله ای شبیه به سمعک که دارای حسگر هوشمند است، حمله صرعی را کنترل کنند.

این حسگر به گوشی هوشمند متصل می شود و قادر به بررسی و گردآوری اطلاعات راجع به فرکانس های مرتبط با حمله صرعی است و بعد از آن، اطلاعات را به گوشی هوشمند ارسال می کند.

 

نام این دستگاه EPItect است و می تواند فرکانس های مرتبط با حمله صرعی را اندازه گیری کند. در حقیقت اطلاعات بدست آمده به گوشی همراه داده می شوند و از این طریق به رایانه مرکزی که به گوشی هوشمند وصل است برای پردازش مخابره  می شوند که در صورت احتمال حمله صرعی به کاربر خود پیام هشدار می فرستد. این وسیله هوشمند به بیماران صرعی کمک می کند که با اندازه گیری دقیق میزان فرکانس ها و شدت حمله صرعی، این بیماری را در کنترل خود در بیاورند.

ساخت وای فای هوشمندی که کاربر خود را می شناسد
محققین بخش هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر دانشگاه ام آی تی، وای فایی را طراحی کرده اند که دسترسی کاربر به اینترنت را هوشمندانه تر انجام می دهد.

محققین دانشگاه ام آی تی آمریکا توانستند وای فایی را تولید کنند که می تواند کاربر خود را در میان تعداد زیادی از کسانیکه دارای تلفن هوشمند هستند، تشخیص دهد و تنها به کاربر خود پیام دسترسی به وای فای را بدهد.

 

در واقع کسانیکه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، زمانیکه در محلی قرار می گیرند که دارای وای فای است، بدون اینکه از کد وای فای آن محل مطلع باشند، پیامی بر روی گوشی آنها ظاهر می شود که نشان دهنده وای فای در آن مکان دارد.

 

این سیستم جدید «Chronos » نام دارد و قادر است فقط به کاربری که از آن وای فای استفاده می کند، پیام دسترسی بفرستد و به عبارت دیگر تنها کاربر خود را تشخیص می دهد. قدرت درست تشخیص دادن کاربر انحصاری توسط این وای فای ۹۷ درصد است ضمن اینکه از سرعت بالایی بر خوردار است و ضریب امنیتی را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.