قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه دو کامپیوتر را با کابل USB یکدیگر متصل کنیم؟

آیا می دانید که می توان 2 کامپیوتر را با یک کابل USBــ USB ساده به یکدیگر متصل کرد؟
اگر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.

برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

در این آموزش کوتاه برای شما نحوه اتصال دو کامپیوتر با یک کابل خاص USBــ USB ‎آموزش داده می شود.

1 ـ یک کابل USBــ USB بخرید.

اولین مرحله برای اتصال دو کامپیوتر از طریق USB پیدا کردن کابل USBــ USB است در این مرحله باید بسیار دقت کنید. شما به نوعی کابل احتیاج دارید که اصطلاحاً به آن Bridge یا کابل شبکه USB می گویند. این بدان معناست که در این کابل قابلیت اتصال دو کامپیوتر وجود دارد.

در این کابلها یک مدار الکتریکی واسط وجود دارد و دو سر کابل دارای سوکت نوع A است. شما می توانید کابلی بخرید که چیپ Bridge آن USB1.1 با سرعت 12 Mb بر ثانیه یا USB2.0 با سرعت 480 Mb بر ثانیه باشد البته توصیه ما USB2.0 است. چون سرعت آن به مراتب بیشتر است. به خاطر داشته باشید شبکه های اترنت دارای استاندارد 100 Mb بر ثانیه هستند.


2 ـ نصب

بعد از اینکه کابل را بدست آوردید می توانید آن را متصل کنید. اولین کاری که باید بکنید نصب نرم افزار یا درایور کابل است.

بیشتر کابل ها 2 مود را پشتیبانی می کنند:

1ــ link mode: در این حالت می توانید به آزادی فایل ها را بین دو کامپیوتر کپی کنید.

2ــ network mode: در این حالت فقط کپی کردن فایل نیست که می توانید انجام دهید، بلکه می توانید فولدرها، پرینترها و ارتباط اینترنتی را هم به طور اشتراکی استفاده کنید.

3ــ شروع به استفاده از اتصال خود کنید.

اگر از کابل خود در حالت لینک (link mode) استفاده کنید. به سادگی به برنامه ای که همراه نرم افزار کابل است دست پیدا می کنید و می توانید فایل های خود را انتقال دهید.

اگر از کابل خود در حالت شبکه (network mode) استفاده می کنید. باید کارهای زیر را انجام دهید.

ــ وارد قسمت network connection شوید.آدپترهای شبکه که متصل هستند را می بینید.

ــ اکنون بر روی آدپتری که کامپیوتر شما را به اینترنت متصل می کند راست کلیک کنید.

گزینه properties را انتخاب کنید. در برگه Advanced برای گزینه Allow other network users to connect through this computers Internet connection. یک علامت تیک قرار دهید.

ــ بعد از اینکه این کارها را انجام دادید کامپیوتر خود را restart کنید. اکنون کامپیوتر دیگر هم می تواند به اینترنت متصل شود.

شاید استفاده از هاب برای دو کامپیوتر کار مطمئن تری به نظر برسد ولی باید پول بیشتری هم خرج کنید به هر حال تصمیم با شماست.

اگر تا به حال در شبکه‌های محلی خود برای ارتقای سرعت به دنبال ارتقای سخت‌افزاری بودید و تنها فکر می‌کنید که با صرف هزینه می‌توان سرعت نقل و انتقالات شبکه‌ای را افزایش داد، حال شاید با انجام روند نرم‌افزاری زیر بتوانید نیازتان را تا حدی رفع کنید.

برخی تنظیمات نرم‌افزاری و اضافه کردن برخی کدها در مسیرهای فرعی می‌تواند سرعت نقل و انتقال و اشتراک داده‌ها در شبکه را افزایش دهد.

برخی از مسیرهای فرعی در سیستم‌ عامل‌ها وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توان کارایی و مزایای سیستم را ارتقاء داد؛ هرچند که این مسیر از چشم کاربران عادی پوشیده است، اما برخی فعالان رایانه و افراد درگیر با رایانه به دلیل وجود بعضی از محدودیت‌های پیش رو، به دنبال مسیرهایی جایگزین برای رفع نیازهایشان می‌گردند و با به دست آوردن آن، مسیر را به افرادی که با آن محدودیت روبرو هستند اعلام می‌کنند.

اگر تا به حال در شبکه‌های محلی خود برای ارتقای سرعت به دنبال ارتقای سخت‌افزاری بودید و تنها فکر می‌کنید که با صرف هزینه می‌توان سرعت نقل و انتقالات شبکه‌ای را افزایش داد، حال شاید با انجام روند نرم‌افزاری زیر بتوانید نیازتان را تا حدی رفع کنید.

فقط لازم به ذکر است که این روش برروی ویندوز XP جوابگو خواهد بود و سرعت اشتراک فایل‌ها بالا می‌رود؛ در این روش باید کدهای زیر را در Notepad وارد و با پسوند inf. ذخیره کنید و پس از ذخیره شدن فایل، برروی آن در مسیری که ذخیره کرده‌اید، بروید و با کلیک راست برروی آن برروی گزینه Install کلیک کنید و سیستم را Reset کنید.

 

[Version]

Signature= "$Windows NTاگر تا به حال در شبکه‌های محلی خود برای ارتقای سرعت به دنبال ارتقای سخت‌افزاری بودید و تنها فکر می‌کنید که با....quot;

LayoutFile=layout.inf

[DefaultInstall]

;AddReg = Reg.TestSection.Add

DelReg = Reg.TestSection.Del

;[Reg.TestSection.Add]

[DelReg = Reg.TestSection.Del]

[Reg.TestSection.Del]

HKLM ,"Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\RemoteComputer\NameSpace\{D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}"

HKLM ,"SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\RemoteComputer\NameSpace\

هنگامی که صحبت از درایو مجازی می شود، ذهن بسیاری از کاربران به سمت نرم افزارهای خاصی می رود که قابلیت ساخت یک درایو مجازی را دارند. اما در حقیقت نیازی به تهیه و نصب این چنین نرم افزارهایی نیست. کمی صبر و حوصله و بی تردید دقت، می تواند یاورشما در ایجاد این چنین درایوی در محیط ویندوز باشد. شاید نتوان قابلیت های ویژه ایی که سری نرم افزارهای فوق در ساخت درایو مجازی بکار می برند را ایجاد کرد، اما ساخت یک درایو مجازی آن هم بدون نرم افزار، خالی از جذابیت نخواهد بود.

قبل از شروع عملیات لازم است ذکر کنم ایجاد چنین درایوهایی هیچ ربطی به پارتیشن بندی هارد دیسک ندارد و سلامت سیستم عامل شما را به خطر نخواهد انداخت. بنابراین نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید. ضمنا اگر خوشتان نیامد راهی برای از بین بردن درایو مجازی وجود دارد. تا انتهای این مقاله با ما باشید.

برای ساخت درایو مجازی در این آموزش از فایل های خود ویندوز کمک می گیریم. اینبار به سراغ فایل اجرایی Subst.exe می رویم. این فایل در پوشه system32 که در پوشه windows قرار گرفته موجود است. این فایل به همراه سیستم عامل داس ارائه شده و اجرای آن در حالت اولیه کار هیچ عکس العملی نشان نخواهد داد. کلمه Subst برگرفته از کلمه Substitution به معنای جایگزینی و علی البدلی است و در حقیقت برای جانشین کرد یک دایرکتوری به یک درایو بکار می رود.

به این معنی که با اجرای این دستور می توانید محتویات یک فولدر خاص را به یک درایو تبدیل کنید و آن را در My Computer نشان دهید. گاهی اوقات گشتن به دنبال پوشه ایی در میان انبوه فایل ها و فولدرهای در یک درایو خاص وقت گیر است. این کار می تواند این امر را تسهیل بخشد.

مسلما عملیاتی مانند کپی و کات فایل ها یا حتی نصب برنامه ها در درایو هایی که به این روش ایجاد می شوند مقدور خواهد بود اما در مورد عملیات سیستمی مانند فرمت یا اسکن دیسک امکان پذیر نیست. حال چگونه از این Subst استفاده کنیم؟

به Run یا Command Prompt ویندوز وارد شوید ( توضیح: Run در خود منوی استارت ویندوز موجود است و همچنین برای ورود به Command Prompt در فیلد Run کلمه cmd را تایپ و اینتر کنید ) حال باید دستوری مطابق شکل زیر تایپ کنید (شکل کلی فرمان):

Subst NewDriveName: Folder Direction

 

فکر نکنم نیاز به توضیح چندانی باشه NewDriveName نام درایو جدیدی که قصد دارید ایجاد کنید. دقت کنید که این نام مشابه نام درایوهای موجود نباشه و Folder Direction مسیر پوشه ایی که قصد دارید اون رو به صورت درایو مجازی در بیارید. برای نمونه، مثال های زیر درایوهایی با نام K و L ایجاد خواهند کرد. درایو K جایگزینی برای محتویات پوشه C:\part و درایو L جایگزینی برای مسیر C:\ Program Files\Adobe .

Subst K: C:\part
Subst L: C:\ Program Files\Adobe

 

توجه! مدت دوام این درایو های مجازی بعد از ریستارت سیستم پایان می پذیرد و با یک بار ریستارت سیستم، دیگر این درایوها را نخواهید دید. برای جلوگیری از این امر چندین راه وجود دارد که بعلت کمی فرصت تنها یکی را شرح می دهیم.
در سیستم عامل های Dos و Win9x ساده ترین راه ویرایش فایل Autoexec.bat خواهد بود. این فایل را در درایو C بیابید و خطوط مربوط به Subst را در آن تایپ کنید تا در هر بار ریستارت سیستم به تبع آن Subst ایجاد شود. در سیستم عامل های xp و 2000 بهترین و راحترین کار این است که یک فایل اجرایی با پسوند .bat یا همان BatchFile ایجاد کنیم و خود فایل یا Shortcut آنرا در استارتاپ سیستم قرار دهیم. یا می توانیم مسیر را در رجیستری ایجاد کنیم.

حال چگونه فایل اجرایی یا همان BatchFile را ایجاد کنیم. مسیر زیر را برای باز کردن یک صفحه notepad طی کنید:

Start \All Programs\Accessories\notepad

 

از منوی فایل Save as را انتخاب و در مسیری دلخواه فایل را با پسوند bat ذخیره کنید. حال به سراغ فایلی که ایجاد کرده اید بروید. بر روی آن راست کلیک و Edit را برگزینید و دستورات مربوط به Subst را در آن تایپ و فایل را ذخیره کنید. حال نوبت به مسیردهی این فایل در رجیستری می رسد. به رجیستری وارد شوید( در فیلد Run کلمه Regedit را تایپ کنید). مسیر زیر را طی کنید:

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Current Version\Run

 

حال در بخش سمت راست محیط رجیستری راست کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه New گزینه String Value را انتخاب سپس یک نام به ارزش ایجاد شده داده و با دابل کلیک بر روی آن در قسمت Value Date آدرس BatchFile را که در مرحله قبل ایجاد کرده اید، وارد کنید. بر روی ok کلیک و از رجیستری خارج شوید. اگر مراحل را درست طی کرده باشید این بار با ریستارت ویندوز درایوهای مجازی دوباره ایجاد خواهند شد.

حال اگر پشیمان شدید و قصد حذف درایو مجازی را داشتید طبق زیر عمل کنید:
پس از پاک کردن دستورات اضافه شده در فایل Autoexec.bat در سیستم عامل های Dos و Win9x و یا پاک کردن Shortcut یا خود فایل bat از استارتاپ سیستم و یا پاک کردن ارزش رشته در رجیستری برای سیتم عامل های xp و 2000 سیستم را یک بار دیگر ریستارت کنید. اگر هم بخواهید این کار را بدون ریستارت انجام دهید کافیست در Run یا Command Prompt دستور زیر را تایپ کنید:


۳۰ سال از زمانی که شرکت زیراکس اولین موس تجاری دنیا را رونمایی کرد می گذرد. شاید اغراق نباشد که بگوییم موس طلیعه دار عصر جدیدی در دنیای کامپیوترهای شخصی بوده است. کاربرانی با کمترین دانش می توانند تنها از روی شکل ها و با کلیک کردن، کار با کامپیوتر را تجربه کنند.

در ادامه این مطلب به بررسی تاریخچه موس ها از توپ های بولینگ قدیمی تا کنترلرهای ذهنی آینده می پردازیم.

 

۱. اولین گوی غلطان (trackball):

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

اولین وسیله ورود اطلاعات به کامپیوتر که توسط حرکات دست کنترل می شد و مکان نما را جابجا می کرد، در سال ۱۹۵۲ توسط نیروی دریایی سلطنتی کانادا اختراع شد. این ابزار در حقیقت یک توپ بولینگ فایو-پین کانادایی بود که بر روی یک سخت افزار ویژه سوار شده بود. این سخت افزار می توانست جهت چرخش توپ بولینگ را تشخیص داده و این اطلاعات را به حرکات روی صفحه کامپیوتر تبدیل کند. از آنجا که این اختراع متعلق به یک پروژه کاملا سری نظامی بوده، بنابرین حق امتیاز آن هیچ گاه ثبت نشده است.

 


۲. اولین موس:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

اولین قطعه سخت افزاری که ما آن را به عنوان جد موس های مدرن امروزی می شناسیم، در سال ۱۹۶۳ توسط داگلاس اینگلبارت آمریکایی تولید شد. این ابزار برای ثبت حرکات در دو جهت، از دو چرخ قائم استفاده می کرد و می توانستید آن را مانند موس های امروزی در دست تان بگیرید.

 نزدیکی کسب و کار به جستجو کننده، گرد از مهم ترین عوامل رتبه بندی

در جدید ترین گزارش Moz درباره سئو محلی، اکثریت پاسخ دهنده ها موافق هستند که گوگل بر روی نزدیکی جستجو کننده ها به کسب و کار های محلی تمرکز دارد و حتی برخی مواقع گوگل، فاصله را به کیفیت هم در سئو محلی، ارجحیت می دهد.آموزش پلاگین سئو وردپرس  من پیش بینی می کنم که این روند به همین صورت پیوستگی پیدا می کند و حتی در سال 2019، این کارایی بیشتر می شود. در یک طرف، نتایج به شدت محلی شدنی است سودمند باشند زیرا امکان ارائه نتایج متنوع برای جستجوهای گوناگون در مناطق مختلف را فراهم می کند. در طرف دیگر، با در عقیده داشتن شرایط خاص، بیشتر افراد ترجیح می دهند که بهترین نتایج موجود را تماشا کنند نه  نزدیک  ترین موارد.


سئو محلی : گوگل می خواهد امکان کسب پول را اغلب کند

اگر بررسی کنید، تماشا می کنید که نقشه های محلی و نتایج جستجوی محلی اکنون که به صورت منحصر به فرد، از طریق Adwords و وانگهی مدل های جدید فرآوری مشتری های هدایت شونده، پولی شده اند. این فضا بیش از پیش، رقابتی تر خواهد شد.


تست های پولی سازی برای جستجوی صوتی

گوگل و آمازون به سمت نتایج بر پایه جستجوی صوتی پیش رفته اند به این امید که بتوانند از جستجوی صوتی پول اکثریت به دست بیاورند. از این منظر، مهم ترین پیش بینی ما به صورت زیر است: آمازون نمایش تبلیغات به صورت غیر پرکار (sleep) را مثل با روش نمایش تبلیغات توسط Kindle ارائه خواهد کرد.


۳. اولین موس با گوی غلطان:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

این گجت محصول سال ۱۹۶۸ شرکت Telefunken Rollkugel آلمان است. این موس در زیر خود یک گوی غلطان کوچک داشت و تنها یک دکمه برای کلیک بر روی آن پیش بینی شده بود. کاربرد آن هم برای رسم تصاویر گرافیکی وکتور بود.

 


۴. اولین موس نوری:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

موس های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیر قابل اعتماد و ناپایدار بودند. زیراکس در اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، برای بهبود کارایی، در مقابل موس های گوی غلطان، اولین موس نوری را با نام Alto معرفی کرد. این موس از ال ای دی و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می کرد. اما این موس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود.

 


۵. اولین موس تجاری:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

در سال ۱۹۸۱ شرکت زیراکس موس Alto را به عنوان کنترلر در سیستم های ۸۰۱۰ تولیدی اش به کار برد. در واقع آلتو اولین موسی است که به صورت تجاری به بازار عرضه شده است. جالب اینکه هر سیستم ۸۰۱۰ بیش از ۷۵۰۰۰ دلار قیمت داشت!

 


۶. اولین موس خانگی:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

اپل در سال ۱۹۸۳ برای ساخت موس کامپیوترهای اپل لیزا، تصمیم گرفت که به سراغ تکنولوژی گوی غلطان برود. این کامپیوتر اپل با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار به بازار عرضه شد. موس لیزا تنها یک دکمه داشت و گوی غلطان درون آن فولادی بود. جالب اینکه اپل ۲۰ سال بعد از لیزا، دوباره سراغ موس های یک کلیدی آمده است!

 


۷. اولین موس بیسیم:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

لاجیتک در سال ۱۹۸۴ اولین موس بیسیم اش را که با امواج مادون قرمز کار می کرد، ابداع نمود. اما این موس حتما باید در دامنه دید دریافت کننده می بود تا بتواند کار کند. بعد از آن همین شرکت در سال ۱۹۹۱ اولین موس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت.

 


۸. اولین موس لیزری:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

اولین موس لیزری برای کاربران عادی را هم لاجیتک در سال ۲۰۰۴ با نام MX1000 به بازار عرضه کرد. تا قبل از این موس های نوری برای روشن کردن سطح و ثبت حرکات از LEDها استفاده می کردند. اما استفاده از لیزر به موس ها اجازه داد تا روی سطوح بسیار متفاوتی کارایی و دقت کافی را داشته باشند.

 


۹. موس ژیروسکوپ:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

موس های Air دیگر محدودیت دامنه حرکت دو بعدی موس را به سخره گرفته اند. با کج کردن موس به اطراف، می توانید به راحتی مکان نما را حرکت دهید. MX Air لاجیتک چنان جذاب است که در لیست بهترین موس های همه دوران ها، در رده ششم ایستاده است.

 


۱۰. موس لمسی

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

موس تا به حال تنها به عنوان یک ابزار ورود اطلاعات به کار می رفت، اما حالا دیگر می تواند عکس العمل هم نشان دهد. Novint Falcon در سه بازویش از موتورهایی بهره می برد که دست تان را در اطراف حرکت می دهد و باعث می شود شما اشیاء روی صفحه کامپیوتر را احساس کنید!

 


۱۱. موس سه بعدی:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

موس های عادی تنها در دو جهت حرکت می کنند، اما ما در جهانی بیش از دو بعد زندگی می کنیم. پس به موس هایی نیاز داریم که امکان انجام کارها به شیوه متفاوتی را داشته باشند. این نمونه اولیه ویژه، که توسط Axsotic تولید شده، به شما امکان حرکت و چرخش در سه بعد را می دهد. فکر می کنید گشت و گذار در گوگل ارث سه بعدی با این موس چگونه است؟!

 


۱۲. موسHands-Free :

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

اینجا همه داستان درباره تبدیل حرکات فیزیکی بدن به جابجایی روی صفحه نمایش است. کم کم به سمتی می رویم که دیگر به وجود سخت افزاری موس هم نیازی نداشته باشیم. البته کینکت مایکروسافت اولین تجربه عملی در این زمینه است. مثلا لپ تاپ هایی خواهد آمد که با این تکنولوژی، حرکات ما را ثبت کرده و برای کنترل سیستم عامل و برنامه ها از آن استفاده می کنند.

 


۱۳. موس ذهنی:

 

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

سخت افزار؟ حرکت؟ مساله را اینقدر سخت و پیچیده نکنید. آینده موس ها، کنترل مکان نما فقط و فقط با مغز است. البته هنوز هدست هایی که قابلیت خواندن امواج مغزی را دارند در مراحل تجربی اولیه قرار دارند. اما تا وقوع تغییری به بزرگی اختراع اولین موس راه زیادی باقی نمانده است

هر چه هدفون با کیفیت تر باشد، لذت گوش کردن موسیقی هم بیشتر می‌شود، این حرفی است که تمام علاقه‌مندان به موسیقی به آن اعتقاد دارند و داشتن یک هدفون خوب به اندازه یک ام پی تری پلیر خوب برایشان اهمیت دارد.

مدل های متنوعی از انواع هدفون ها در بازار وجود دارد و هر روزه به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود و این مسأله انتخاب مدل مناسب را بسیار سخت می‌کند. علاوه بر مدل هایی که بیشتر در ظاهر با هم متفاوت هستند، هدفون ها باتکنولوژی های متفاوت نیز ساخته می‌شوند.

در هدفون های مجهز به این فن آوری از ورود صداهای مزاحم موجود در محیط به گوش جلوگیری می‌شود و به دو دسته کلی اکتیو (ACTIVE) و پسیو (PASSIVE)، تقسیم می شوند.

 

هدفون های نویز گیر اکتیو یا فعال:
تکنولوژی Active noise Canceling پیشرفته‌ترین تکنولوژی مهار نویز محیط است. در هدفون های مجهز به این سیستم یک میکروفن و پردازنده صدا با یک باطری مجزا وجود دارد، که فرکانس های متفاوتی از صدای محیط را بر اساس انتخاب کاربر خنثی می کند. این تکنولوژی برای خنثی کردن صداها و نویز های با فرکانس ثابت بهتر عمل می‌کند، درواقع با این تکنولوژی مجبور نیستید که برای فرار از صدای محیط صدای آهنگ را زیاد کنید، به عنوان مثال اگر در هواپیما باشید و درحین سفر موسیقی گوش کنید صدای ایجاد شده توسط موتور هواپیما برایتان آزار‌دهنده نخواهد بود و با صدای کم می‌توانید از آهنگ با کیفیت عالی، لذت ببرید.

 

نویز گیرهای فیزیکی (Pasive):
در این نمونه یک پوشش پلاستیکی برای انجام وظیفه نویزگیری درون و یا روی گوش شما قرار می‌گیرد و معمولاً وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهد. این روش برای مقابله با صدای محیط بهتر عمل می‌کند و صداهای با فرکانس متغیر را نیز کنترل می کند، اما مشکلاتی هم وجود دارد، مثلاً ممکن است با توجه به تفاوت‌های بسیار در قالب گوش افراد، به درستی گوش شما را نپوشاند و یا در حین استفاده آزار‌دهنده باشد. البته در مواردی امکان قالب گیری از گوش نیز وجود دارد که شاید زیاد در دسترس، ساده و ارزان نباشد.

 

انتخاب کدام نمونه عاقلانه تر است؟
اینکه اتنخاب کدام گرینه عاقلانه تر است کاملاً به شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هدفون برای رهایی از تمام صداهای محیط می گردید و ثبات هدفون بر روی گوش برایتان مهم است، نمونه پسیو مناسب‌تر است. اما اگر دنبال نمونه‌های جمع و جور تر می گردید نمونه‌های اکتیو گزینه برتر شما هستند. اما به این سه نکته دقت کنید:

* همیشه این قانون در مورد هر کالایی صادق است که شما در برابر پول بیشتر امکانات و کیفیت بهتری را دریافت می کنید، پس با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از مدل های مختلف که گارانتی دارند و یا قالب‌های متفاوت گوش را در اختیار شما می‌گذارند انتخاب کنید.

* نویز گیرهای فیزیکی برای گوش کردن موسیقی بهتر هستند، زیرا به خاطر نحوه قرارگیری در گوش، شما صدا را از فاصله کمتری می‌شنوید و می‌توانید با صدای کمتری بدون تأثیر در کیفیت به موسیقی گوش دهید.

* اگر دنبال گزینه های ارزان‌تر هستید از نمونه‌های درون گوشی که از تکنولوژی اکتیو بهره می گیرند استفاده کنید. آن‌ها نیاز شما را برآورده خواهند ساخت.

حالا، شما اطلاعات کاملی از تکنولوژی این دستگاه‌ها دارید و می‌توانید به راحتی، انتخاب ایده‌آل خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه هنگام انجام کارهایی که نیاز به دقت و توجه به محیط دارند (مثلا رانندگی یا کار با دستگاه های خطرناک) از این هدفون ها استفاده نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.