قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل

چگونه بازدیدکننده های سایت را از گوگل افزایش دهیم سوالیست که به دفعات انبوه یومیه در مشاوره سئو پرسیده میشود به همین علت تصمیم گرفتم که در نوشتار ای تخصصی از سری مقالات سئو در سایت آن تایم سئو به آن بپردازم.


بطور قطع مهم ترین پازل هر سایت برای هر وبمستر این است که چگونه روز به روز به احصاییه بینندگان سایتش اضافه کند که برآیند اینکه منجر به افزایش شدامد سایت و درمان رتبه اش در سایت الکسا نیز به موازات شود. شاید کسل کننده ترین بخش مدیریت یک سایت و کسب و کار آنلاین این است که سری به آمارهای یومیه سایتتان بزنید و ببینید شمردن امروزتان با شمردن دیروزتان یکتا است ، یا احصاء امروزتان به نسبت هفته پیش همین هنگام پیشرفتی نداشته است ، یا اینکه احصاء سایتتان به نسبت وضعیت ماه پیشتان در همین لحظه نه فقط رشدی نداشته بلکه افت در بازدید سایت هم هستی داشته است. خب طبیعتا همچنین پیشامدهایی میتواند روی دلیل پیوسته پیشه یک وبمستر پرتو بگذارد و یا در خیلی از موارد دیده شده موجب متوقف شدن سوداگری اینترنتی شده است .


راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل 


پیشنهادی که همش در مشاوره های سئو به کاربران عزیز دیتا میشود این است که پیش از راه اندازی سایت و یا حین تمرکز بر روی فعالیت و کسب و کار اینترنتی خود همیشه سوالات ذیل را با خویش بازبینی کنند.



۱ – از وب سایتتان چه انتظاراتی دارید ؟


۲- پیمان است به چه کاربران هدفی دست پیدا کنید ؟


۳- روی چه بازه زمانی تمرکز دارید ؟


۴ – محتوا سلطان است ، راهبرد بازاریابی محتوای شما چیست ؟


یک سری کلیدواژه های محبوب و پر جستجو همش جهت بدست دریافت بخشی از بازار آنلاین و موتورهای جستجو برای هر کسب و کاری هستی دارد که رسیدن به آنها فقط با کوشش و تهیه راهبرد سئو و محتواسازی در دراز مدت بصورت ارگانیگ و طبیعی دست یافتنی است. وقتی گفتگو از بازدید کننده های ارگانیک در بستر فضای کسب و کار آنلاین میکنیم در واقع هدف منظور همان کاربران هدفی است که به صورت طبیعی وارد سایت شما میشوند.


بدست آوردن کاربرهای ارگانیک روش های متفاوتی دارد :


– بازدید کننده ارگانیک از موتورهای جستجو


– بازدید کننده ارگانیک از ارجاع سایت ها


– بازدید کننده ارگانیک از شبکه های اجتماعی


– بازدید کننده ارگانیک از کاربران مستقیم


تحلیل رفتارها کاربرها و چگونگی  افزایش آمار بازدید سایت  میزان آن بحث های متفاوت و پیچیده ای در بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ دارد که ما در این مقاله سعی داریم که تمرکزمان را به سمت موتورهای جستجو و جذب کاربران از طریق آن ببریم و به دیگر روش ها در مقاله های آینده خواهیم پرداخت. در روند کلی مدیریت بهینه وب سایت وقتی گواه رشد بیشتر از حد بازدیدکننده های تارنما خود نیستید دلیل بر این نیست که سئو سایت شما سخت دارد و یا اینکه یکجای پیشه حتما میلنگد که شما نمیتوانید بیش از این بازدیدکننده به سمت سایتتان بکشانید. از این سوژه هراس نداشته باشید به راستی بازار هدفهای کسب و کارها با هم متفاوت هست و شبیه به هم نیستند. هرچه قدر کسب و کارهای محلی تر باشد خب طبیعتا دارای تعداد کاربر محدودتری نیز میشود و شمار مراجعه کننده ها به آن نیز کمتر خواهد بود.


بگذارید یک مثالی بزنیم. فرض کنید در گویه آبکاری طلا در سطح استان گیلان کار و جنبش میکنید ، انگاشت میکنید با رنکینگ اول شدن این کلیدواژه در ایالت گیلان به چه شمار از مخاطب دست پیدا خواهید کرد ؟ اگر همین کلید واژه را برای ایالت تهران توسعه دهید چطور ؟ در پایان اگر در سطح ایران توسعه دهید به چه شکل خواهد بود! سوای این موضوعات درک و بصیرت جامعه برای اینکه این واژه را در گوگل سرچ کنند الی به هدف خویش برسند چقدر خواهد بود ؟


رنکینگ موتورهای جستجو در سنه 2017


در واقع هر کسب و کاری یک پتانسیل تعداد کاربر قصد برای ورود به سایت به همانند سخیف واقعی از زندگی را برای خود دارد که گردآور این مسائل در بازدید ارگانیک شما از موتورهای جستجوگر نظیر گوگل کارساز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.