قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

استفاده صحیح از دسته ها و تگ ها در وردپرس

وردپرس به شما این امکان را می دهد که مطالب خود را درون تگ ها و دسته بندی ها مرتب کنید. این امر مایه می شود الی به راحتی بتوانید مطالب خویش را بر بنیاد موضوعات آنها بخش بندی کنید و کاربران نیز بتوانند آسان تر آنچه که به دنبال آن هستند را بیابند.


دسته ها و تگ ها در ضمن به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا بتوانند ساختار و محتوای سایت شما را بهتر بفهمند.


اغلب مبتدیان سردرگم هستند که کدام یک بهتر است؟ بخش بندی و یا تگ ها، بعد از روشنگری درباره این دو به خوانندگان، باید درمورد شیوه بکارگیری آنها روشنگری دهیم.


دسته بندی ها برای گروه های گسترده ای از پست های شما درنظر گرفته شده. اگر تارنگار را مانند یک کتاب تصور نماییم در این صورت دسته بندی ها مانند جدول لیست مطالب میباشد.


برای مثال، در تارنگار های شخصی شما میتوانید گروه بندی هایی مثل موسیقی، غذا، مسافرت و … داشته باشید. بخش بندی بصورت دودمان مراتبی است پس میتوانید برای هر بخش یک مولود یا زیرمجموعه درنظر بگیرید.


از سوی سایر تگ ها واژه ها کلیدی خاصتری هستند که محتوای یک پست ویژه را روشنگری میدهند.در آموزش ساده سئو وردپرس  برای مثال، یک پست وبلاگ، که در دسته‌بندی غذاها پیمان گرفته، میتواند تگ هایی از قبیل سالاد، صبحانه، کیک و … داشته باشد.تگ ها را همانند قسمتی از فهرست یک کتاب انگاشت کنید.


برای اطلاعات اغلب در مورد این موضوع، راهنمای ما درباره مقاسیه تگ ها و بخش بندی ها و بهترین روش مرتب کردن درونمایه از نظر سئو مراجعه کنید.


به وسیله بهره‌گیری ی صحیح از دسته بندی ها و تگ ها، مرور در سایت خود را برای کاربران آسان میکنید. همچنین به کاربران کمک میکنید الی سایت شما را بسهولت در موتورهای جستجوگر پیدا کنند.


[ بازگشت به بالا ]


به لینک دهی درونی خو کنید

لینک دهی داخلی در وردپرس

لینک دهی داخلی در وردپرس

موتورهای جستجو به هر صفحه روی وبسایت شما یک نمره گزین کردن میدهند(اعتبار صفحه). دستورالعمل این نمره دهی پنهان نگه داشته میشود بنابراین اشخاص نمیتوانند با این نتایج بازی کنند. با این حال، رایجترین اثر اعتبار صفحه، لینک ها هستند.


این سوژه دلیل اهمیت آن است که چرا باید به محتوایتان از دیگر پست ها و صفحات وبلاگتان لینک داشته باشید.


باید این را برای خود یک خو قرار دهید که هرزمان که شدنی است به پست های خویش لینک دهی کنید. اگر سایتتان چند نویسنده دارد، پس یک چک فهرست پست های وبلاگ قبل از انتشار تهیه کنید که از آنها بخواهد دست کم سه تا از دیگر پست های وبلاگ را به هم پیوند دهند.


این مورد بازدید از صفحات سایت را ارتقا میدهد، موعد سپری شده توسط کاربران در وب‌سایت تان را افزایش میدهد و در پایان نمره سئو از پست ها و صفحات شخصیتان را شفا میبخشد. بهتر است مقاله ما در باره مبانی برپایی لینک درونی – Internal Link و نحوه صحیح اتمام این شغل را مطالع کنید.


همیچنین مقاله ما در باره راهنمای جامع لینک سازی برای مبتدیان و رسیدگی کارایی آن بر افزایش رتبه سایت را برای نیز مطالعه نمایید.


[ بازگشت به بالا ]


 



بهینه سازی کامنت های وردپرس

اهمیت کامنت در وردپرس

اهمیت کامنت در وردپرس

کامنت ها یک اثر قدرتمند از قضاوت کاربران درمورد وبسایت شماست. کامنت کاربران به معنی لینک بک اغلب به سایت شما و ترافیک بیشتر و درمان سئو است.


اما باید مطمئن شوید کامنت ها واقعی هستند و اسپم نیستند. کسانی که کامنت اسپم میگذارند لینک های بدی میگذارند که میتواند روی رتبه جستجوی شما تاثیر بگذارد یا حتی آن را خراب کند.


این باره علت آن است که چرا ما به کل توصیه میکنیم لغایت استفاده از Akismet را آغاز کنند. این یگانه از دو پلاگینی است که روی وردپرس از قبل نصب شده اند و به شما کمک میکند تا با کامنت اسپم مبارزه کنید.


اگر Akismet فقط به شغل گرفته شود نمیتواند کامنت های اسپم را مدیریت کند، پس این مطلب را درمورد نکات و ابزارهای حیاتی برای مبارزه با کامنت اسپم مطالعه کنید.


اگر پست های شما کامنت های واقعی و بدون اسپم را گرفتن کند باید برای داشتن چنین سایتی به خویش افتخار کنید!


در هرحال، حجم بسیار کامنت ها در یک پست میتواند کندی لود صفحات را به به اتفاق داشته باشد که روی رنک موتورهای جستجو تاثیر میگذارد .( برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه سرعت بر سئو تاثیر میگذارد پیوستگی مطلب را مطالعه کنید)


برای آماده سازی سایتتان به طوریکه بتواند بار کامنت های گذاشته شده را روی سرور مدیریت کند و به آنها سرعت بخشد، میتوانید کامنت ها را به چندین صفحه دسته کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.