قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نقشه نمایشگاه کتاب به مسیریاب «بلد» اضافه شد

مسیریاب «بلد» همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  اپلیکیشن خود را به روز رسانی کرد. در جدیدترین نسخه بلد اطلاعاتی از این نمایشگاه  وجود دارد که می تواند به بازدیدکنندگان برای گشت و گذاری سریع‌تر و دقیق‌تر کمک کند.

به گفته «کیهان اصغری» معاون مهندس مسیریاب بلد اطلاعات نمایشگاه یک روز قبل به آنها ارسال شده و برخی اطلاعات توسط نیروهای این مسیریاب تکمیل شده‌ است.

معاون مهندس مسیریاب بلد در پاسخ به این سوال دیجیاتو که همکاری بلد با نمایشگاه کتاب تا چه اندازه بوده و آیا در آینده شاهد ادامه همکاری با سایر نمایشگاه‌ها خواهیم بود، پاسخ داد:

«ما آماده همکاری با تمامی متولیان نمایشگاه‌ها و نمایش نقشه آنها در بلد هستیم. منتها نمی‌توان پیش‌بینی کرد این قبیل همکاری‌ها تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.»

ناقص بودن اطلاعات محیطی در سطح نمایشگاه کتاب امسال موضوعی‌ست که بسیاری از کاربران به آن اعتراض کردند. اصغری در این باره توضیح داد که اطلاعات نمایشگاه یک روز قبل از برگزاری آن به بلد داده شد تا در برنامه قرار گیرد:

«زمانی که اطلاعات نمایشگاه را به ما ارسال کردند، اطلاعات بسیار ناقص بود و به همین دلیل نیروهای بلد در نمایشگاه حاضر شدند و بخشی از اطلاعات توسط ما تکمیل شد.»

اینطور که اصغری می‌گوید در حال حاضر اطلاعاتی مانند جانمایی غرفه‌ها، ناشران در نقشه وجود دارد، همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات کتاب را وارد کرده تا محل فروش کتاب مشخص شود.

نقشه نمایشگاه کتاب در بلد

گفتنی‌ست سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال از ۴ تا ۱۴ اریبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. راه‌های ارتباطی به در شمالی نمایشگاه مترو مصلی و اتوبان رسالت و همچنین مسیر دسترسی به در جنوبی مصلی از طریق در جنوبی و خیابان شهید بهشتی امکان پذیر است.

همچنین سه پارکینگ در اطراف نمایشگاه وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند از آنها استفاده کنند. نکته مهم دیگر آنکه مصلی بزرگ تهران در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد و البته در ایام تعطیل، طرح وجود ندارد و در ایام غیر تعطیل، از ساعت ١٩ به بعد طرح زوج و فرد برداشته می‌شود. با این حال بهتر است تا افراد از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و بی‌آر‌تی برای بازدید از نمایشگاه استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.