قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سرچ کنسول گوگل

گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) ابزاریه که گوگل در برگزیدن مدیران سایت ها قرار داده الی بتونن وضعیت سایت خودشون رو در نتایج جستجو رسیدگی کنن .

شما از راه این سرویس رایگان میتونید ببینید در هر روز چند تن از طریق گوگل وارد سایت شما شدن ، چه عباراتی رو جستجو کردن ، جایگاه شما کجا بوده ، چه سایت هایی به شما لینک دادن ، سایتتون چه خطاهایی داره و . . . .

همه اینها مایه میشه بتونید مشکلات سایت خودتون رو پیدا کنید و با حل این مشکلات جایگاه خودتون رو در نتایج جستجو ارتقا بدید . کاری که ما بهش میگیم سئو .

گوگل چند سال پیش سرویس گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) رو به سرچ کنسول (Search Console) تغییر نام عدل . امسال هم یک نسخه جدید با امکانات اغلب و پیرامون گرافیکی بهتر از این سرویس رو به صورت آزمایشی رونمایی کرد .

با پروا به اینکه تعلیم های کاربری این سرویس به زبان پارسی بسیار اندک منتشر شده تصمیم گرفتیم آموزش سرچ کنسول گوگل منتشر نماییم .

تمام سعی ما این بوده که این نوشتار راهنمای عملی و گام به گامی باشه برای بهره‌گیری مثبت شما از این سرویس . بطوری که بتونید در انتهای تعلیم با استفاده از نکات گفته شده شدامد اکثریت رو از گوگل به سمت سایتتون سرازیر کنید .

سعی کردیم آموزش هایی که راهنمای جامع گوگل وبمستر ارائه می کنیم متناسب با فرهنگ کاربران باشه . یعنی دسته هایی از این نوشتار برای کاربران عادی قابل کاربرد است و بخش هایی از اون برای کاربرانی که مشغول به تکاپو در حوزه سئو و بهینه سازی سایت هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.