قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو سایت

سئو کلاه سیاه چیست؟ سئو کلاه سیاه به تکنیک، راهبرد ها و طریق هایی گفته می شود که از روش های غیرقانونی و مخرب کوشش می کنند رتبه وب سایت افزایش دهند. به راستی در سئو سیاه چیست، منظور بیشتر افزایش رتبه در موتورهای جستجو است و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و کاربران سایت هستی ندارد. البته خب افراد که در مقوله سئوکلاه سیاه، فعالیت می کنند، هیچگاه از دستورعمل های قانونی گوگل تبعیت و فرمانبرداری نمی کنند و تنها یک چیز را می ببیند: قرار اخذ در صفحه نخست گوگل در سریعترین موعد و به هر قیمتی.


در عالم سئو، قوانینی هستی دارد که می بایست رعایت شود. این قوانین برای خویش ما می باشد که با تبعیت از آنها علاوه بر برپایی یک پیرامون پسندیده و شفا تجربه کاربری، می توانیم رتبه سایت خویش را به صورت کاملا بنیادین افزایش دهیم که هیچوقت دچار افت نشود. برای افزایش رتبه سایت، بیچارگی است که همش با آخرین دگرگونی ها گوگل و تکنیک های جدید سئو، به روز باشید تا بتوانید در رتبه نخست گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، بیشتر افرادی که در گویه سئو کلاه سیاه تکاپو می کنند، با اینکه با واپسین آشنا هستند ولی به راستی می خواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و نه فقط نمی توانند بلکه سخت باره جریمه گوگل پیمان می گیرند. در ادامه مقاله، منظور داریم که 8 تکنیک خطرناک که در سئو کلاه سیاه استفاده می شود را بیان کنیم.


8 تکنیک خطرناک سئو کلاه سیاه

1. خرید لینک

مت کات متخصص سئو ذکر می کند:


"اکثریت افراد برای اینکه بتوانند لینک های ورودی بیشتری بگیرند و سریع تر در صفحات اول قرار بگیرند، اقدام به خرید لینک می کنند." این احد از بدترین تکنیک های سئو کلاه سیاه است که متاسفانه سایت های بزرگ هم کاربرد می کنند.


مالکان سایت اندیشه می کنند که با خرید لینک، می توانند سایت خود را تندتر بالا بیاورند و در همان رتبه بمانند و وانگهی دیگر لازم نیست بابت فرآوری درونمایه کلی هزینه کنند اما باید بگوییم، خرید لینک یگانه از موارد سئو کلاه سیاه است و گوگل امروزه به افرادی که می خواهند با دورزدن قانون، سایت خود را بهینه نمایند، شدید تصادف خواهد کرد.


2. کامنت های اسپم

حتما لغایت به حال تماشا کرده اید که افرادی ذیل پست های شما کامنت گذاری می کنند یا لینک های سایت خویش را پیمان می دهند که از نظر درونمایه و سوژه هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند. در ضمن شدنی است که خویش شما این کار را اتمام بدهید. باید گفت چنین کامنت هایی را " کامنت اسپم" می گویند. کامنت اسپم احد سایر از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که افراد بیشتر فکر می کنند، برروی سایت تاثیر مثبت دارد.


اول اینکه اصولا سایت ها، لینک های ورودی به دیگران به صورت nofollow در می آورند که این یعنی ، هیچ تاثیری این بک لینک بروی رتبه سایت شما ندارد و حتی ممکن است که مایه جریمه سایت شما هم گردد.


همچنین اگر شما کامنت های بلاگ سایت خود را بدون رسیدگی تایید کنید که نمایش داده شود، شدنی است که لینک های اسپم و ویرانگر قرار بگیرد که این مساله کارایی منفی برروی سایت شما خواهد گذاشت و در ضمن مایه می شود که جلوه بلاگ شما در بین بقیه کاربران ویرانی گردد. بعد برای چه اینقدر اصرار دارید که از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده کنید الی باره جریمه گوگل و کاهش رتبه واقع شوید؟


3. محتوای کپی شده

در خود فرآوری محتوای ناب گفتگو بسیار شده است و کل کسان نیز می دانند که محتوا، سلطان سایت است. راحت ترین و ارزانترین روش برای افزایش رتبه وب سایت، فرآوری محتوای ناب است. موتورهای جستجو به محتوای ناب اهمیت زیادی میدهند و به کارگیری محتوای کپی شده را بدترین گونه سئو کلاه سیاه می دانند.


محتوای تکراری


محتوای کپی شده علاوه براینکه می تواند مایه جریمه سایتتان گردد و رتبه آن را تحت تاثیر قرار دهد، هویت و اعبتار شما را بین کاربرانتان ویران خواهد کرد. البته اگر پیمان است که از درونمایه سایتتان را مجدد به پیشه ببرید ( برای مثال مقاله قدیمی را به درخواست کاربران باز دوباره در سایت تان قرار دهید)، بهتر است که از تگ canonical بهره‌گیری کنید.


4. دوباره عبارت بندی کردن مقاله ها

دوباره عبارت بندی کردن مقاله به راستی همانند همان محتوای کپی شده می باشد. این پیشه یک دزدی ادبی محسوب می شود و فرق آن با محتوای کپی شده این است که عبارتها را جابجا می کنند تا خیلی مانند نوشتار اصلی به عقیده نرسد اما باید گفت که الگوریتم گوگل خیلی باهوش است و سریعا از روی عبارت خاص می تواند مطلب اصلی را از فرعی تشخیص دهد و سارق آن را جریمه کند. یک تکنیک سئو کلاه سیاه ریز است که خیلی اندیشه می کنند در آن زرنگ هستند.


5. مخفی کردن متن (cloaking)

پنهان کردن متن یک تکنیک های فریب آمیز است که آن را به عنوان سئو کلاه سیاه می شناسند. در این تکنیک، مدیر سایت یا رئیس محتوا، متنی را می نویسد که برای کاربران قابل نمایش نیست و فقط موتورهای جستجو می توانستند آن را تماشا کنند. البته امروزه سایر موتورهای جستجو متوجه این مطلب می شوند و سریعا سایت را جریمه می کنند اما خب به هر حال مفتوح هم کاربرد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.