قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش سوم: محتوای با کیفیت

محتوای با کیفیت (Quality content)

شما احتمالا شنیده اید که مقالات و محتوای با کیفیت برای گوگل بسیار اهمیت دارد و در رتبه بندی سایت بسیار تاثیر گذار است. اما آنچه که واقعا مبهم است، این است که یک الگوریتم چگونه کیفیت یک محتوا را بررسی می نماید و تشخیص می دهد که محتوا خوب است یا بد؟

بر اساس سلیقه شخصی هیچ گاه نمی توان در مورد کیفیت یک مطلب قضاوت کرد، اما برخی پارامترها و فاکتورها وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید ارزش مطالب خود را بررسی نمایید. این ارزش گذاری از سوی خزنده ها نمی باشد، بلکه خوانندگان واقعی مطلب ارزش گذاری را تعیین می کنند. خزنده ها نیز تاثیر دارند ولی نه به اندازه مخاطبین واقعی.

۱- یکی از چیزهایی که باید در تولید محتوا در نظر بگیرید این است که، ایجاد محتوا باید برای مخاطبین وب سایت باشد نه موتورهای جستجو. اولویت رتبه دهی کلمات کلیدی سایت در نتایج موتورهای جستجو، تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا بود. ولی اخیرا گوگل بر طبق تجربه کاربری یا همان UX وب سایت ها را رتبه بندی می کند.

۲- انباشتن صفحه خود با کلمات و عبارات کلیدی، یکی از اشتباهات رایج در محتوای وب سایت ها می باشد. با اضافه کردن کلمات کلیدی یا عبارات بیهوده برای افزایش محتوای سایت خود، در اصل کیفیت مطلب را از بین برده اید.

۳- دستور زبان و املا: اگر محتوای وب سایت شما از نظر دستور زبان و املا دارای اشتباهات متعدد باشد، بازدیدکنندگان و مخاطبین وب سایت اعتماد خود را نسبت به سایت از دست می دهند و همچنین از نظر خوانایی نیز مناسب نمی باشد.

۴- محتوای وب سایت خود را قبل از این که در سایت منتشر نمایید، از نظر خوانایی و املایی چک نمایید که صحیح باشد. همچنین افزونه هایی برای وردپرس وجود دارند که با استفاده از آزمون هایی به محتوای سایت شما نمره می دهد. یکی از این ابزارها Yoast seo نام دارد که از آن برای انتشار مطالب باکیفیت در سایت خود کمک بگیرید.بهبود سئو سایت وردپرس افزونه ها آمارهایی از محتوا به شما ارئه می دهند که از آن راهنماها و توصیه ها می توانید برای بهبود خوانایی متن استفاده نمایید. این توصیه ها عبارتند از:
۵-جملات خود را کوتاه نگه دارید. مطمئن شوید که بیش از ۲۵% از جملات خود، حاوی بیش از ۲۰ کلمه باشند.
۶- پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. توصیه می شود که هر بند حداکثر از ۱۵۰ کلمه تجاوز نکند. پاراگراف های طولانی تنها برای موضوع های خاص استفاده شوند.
۷- تنها ۱۰ % از جملات خود در یک زمان انفعالی نوشته شوند.
۸- مطمئن شوید که استفاده از زیرعنوان ها در محتوا نباید از ۳۰۰ کلمه تجاوز کند.


قالب بندی

۹- فضای خالی: در هنگام نوشتن مطالب، ایجاد فضاهای خالی باعث زیبایی و خوانایی بهتر متن می شود.
۱۰- پاراگراف ها نباید طولانی تر از یک یا دو جمله باشد.
۱۱- زیر عنوان ها: استفاده از زیر عنوان ها و تیترها. از یک نظمی برخوردار باشند. مانند برچسب های H2 و H3.
۱۲- لیست شماره ها: با استفاده از لیست شماره ها و جداسازی یک صفحه و متن قابل خواندن تر می شود.

طول

۱۳- حداقل تعداد کلمه در هر مطلب باید ۳۰۰ کلمه باشد. آخرین تحقیقات از Searchmetrics در عوامل رتبه بندی نشان می دهد که گوگل به محتوایی که تعداد کلمات بیشتری دارد، امتیاز بالاتری می دهد. یک مطلب کوتاه به طور طبیعی نمی تواند همه جزئیات را در بر بگیرد. در آپدیت جدید الگوریتم های گوگل، مطالب که بیش از ۲۰۰۰ کلمه دارند به عنوان یک مطلب با کیفیت شناخته می شوند که همه جزئیات را دربرمی گیرد. ولی در هر صورت امتیاز دهی به مطالب به مخاطبین وب سایت بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.