قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهینه سازی سایت (سئو) برای موتورهای جستجوگر

بهینه سازی سایت یا همان (سئو) ،ویرایش ها و اصلاحاتی است که بعد از طراحی سایت و وارد نمودن درونمایه توسط یک متخصص افزایش رتبه انجام میشود. استاندارد های سئو کاملا مشخص بوده و روش بهینه سازی سایت استاندارد هایی است که از طرف موتور جستجوگر بطور مثال گوگل اعلام میگردد. قوانین و آیین نامه بهینه سازی ممکن است از طرف موتور جستجوگر تغییر کند.



۴- تاثیر اسم صفحات و عنوان صفحات در افزایش رتبه سایت »

موتورهای جستجوگر حساسیت زیادی به اسم صفحات و مطالب و عنوان و توضیحات صفحات دارند . در نام گذاری و وارد نمودن عنوان و توضیحات صفحات دقت بیشتری داشته باشید .



۵- کلمات کلیدی نقش کمی در افزایش رتبه سایت ایفا میکنند »

بر خلاف آنچه تا کنون نسبت به کارایی واژه ها کلیدی برای جستجوی صفحه و سایت در موتورهای جستجوگر شنیده اید ، باید بدانید واژه های کلیدی صفحات نه تنها تاثیر بسیار کمتری نسبت به دیگر عوامل برای افزایش رتبه و رنک سایت دارند ، بلکه وارد نمودن واژه ها کلیدی بدون وابستگی به محتوای صفحات میتواند بهانه ای برای کاهش رتبه و یا حذف صفحه یا سایت از لیست نتایج جستجو به موتورهای جستجوگر بدهد.



۶- افزایش رتبه مقاله در موتورهای جستجوگر »

چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید که مقاله شما در نتایج جستجو قرار گیرد بهتر است آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و در در سرنوشت اسم صفحه عنوان نوشتار را بنویسید (page title) ، افزایش رتبه (رنک) اخبار و مقالات وابسته به رعایت خودسالاری عنوان و محتوای در تولید مقاله یا آگاهی ها میباشد .



7- لینک به مقالات ، صفحات و محتوای سایت »

بهتر است در سایت خویش به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهید ، برای نمونه می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج کنید و خلاصه نوشتار را در صفحه ای دیگر و متن کامل آن را در یک صفحه مجزا پیمان دهید و یا اینکه در همان صفحه ای که متن کامل مقاله را قرار می دهید به عنوان نوشتار لینک همان صفحه را بدهید .



۸- برسی کل محتوای یک صفحه بدست موتورهای جستجوگر »

موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می کنند برای همین است که عنوان صفحات ، توضیحات و کلمات کلیدی اهیمت دارند . در صورتی که بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در تقدیر های بالاتری از صفحه پیمان دهید بخت شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و همچنین در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید کننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد که آیا نوشتار شما با سوژه باره نظر او مرتبط است یا خیر .



۹- سررسید بروز رسانی و نگریستن نتیجه بهینه سازی در موتورهای جستجوگر »

چنانچه سایت شما رتبه ای در موتورهای جست و جو ندارد بسیار هم شتاب نکنید زیرا الی زمان بررسی موتورهای جست و جو مانند گوگل زمان زیادی دارید ، چون ممکن است سایت شما هر ماه یک بار باره مرور موتورهای جست و جو پیمان گیرد و عملکرد یک ماهه شما در بالابردن رتبه شما در موتورهای جست و جو تعیین کننده خواهد بود .



زمان راستین برای نگریستن نتیجه (سئو) در موتورهای جستجوگر !

زمان در نگریستن نتیجه بهینه سازی سایت متغیر است . هر چقدر رنک سایت شما به خاطر بازدیدکنندگان و فعالیت های ماضی شما بالاتر باشد بی گمان نتیجه بهینه سازی و طراحی صفحه جدید یا مقاله و تازه زودتر در دسترس کاربران در نتایج جستجو قرار میگیرد و اگر سایت شما اخیرا راه اندازی شده باشد و بازدیدکننده کمتر و رنک کمتری داشته باشد ،زمان بیشتری برای گرفتن رتبه و امتیاز صرف میشود الی نتیجه کار و جنبش های تازه خود را در راستای بهینه سازی تارنما در موتورهای جستجوگر تماشا کنید.



۱۰- مطالعه اغلب و به کارگیری آلت آنالیز ،گزارشگیری و . . ویژه وبمسترها » 

ابزارهای باره احتیاج وب مسترها ، مقالات آموزشی و کتاب های الکترونیک در کسب رتبه در موتورهای جست و جو موثر خواهند بود زیرا تجربه مقاوم کرده است که ارائه دهندگان خدمات رایگان بدون هیچ زحمتی بدست دیگران تبلیغ می شوند .



۱۱- ارسال مقالات با کپی رایت شما بدون کپی نمودن از جای سایر و رعایت اصول سئو »

مشابه کاری که من در همینجا اتمام دیتا ام . شما هم می توانید با ارسال مقالات خود برای دیگر سایت ها و وبلاگ ها لینک خویش را در بالا یا پائین مطالب خویش قرار دهید و خویش را با این روش به عنوان منبع مقاله مطرح نمائید. هر چقدر سایت ها ، دایرکتوری ها ، شبکه های اجتماعی دارای رنک و رتبه بهتری باشند مسلما مقاله و محتوایی که ارسال نموده اید دارای رنک و امتیاز بهتری خواهد بود.



۱۲- ثبت دامین های پیوسته با واژه های کلیدی و دامین های خاص و جدید »

ثبت دامین پارسی مثل : com.فیس-بوک.www و یا دامین فارسی com.لوگو.www و حتی دامین های تایپ انگلیسی مثل ثبت حوزه ir. و ثبت گستره co. میتواند به افزایش رنکینگ و رتبه سایت در موتورهای جستجوگر کمک کند. نخستین قدم برای بررسی یک سایت و افزایش رنکینگ و رتبه سایت مهار معنا و تایپ حوزه تارنما شما میباشد . وقتی چند دامنه پیوسته با محصول یا خدمت خویش انتخاب و به ثبت برسانید بی گمان این در افزایش رتبه و رنک سایت کمک میکند.



ثبت دامین و خرید هاست و طراحی صفحه HTML و یا حتی پارک دامین بر روی گستره اصلی »

ثبت دامین پارسی یا ثبت دامین CO یا دامین های جدیدی همانند ثبت دامین IN یا ثبت دامین ASIA به شما کمک میکند لغایت رتبه و بازدید سایت خویش را افزایش دهید. حال اگر برای پهنه ای که ثبت کرده اید یک صفحه html طراحی کنید که در این صفحه متاتگ های تخصصی پیوسته با دامین بکار رفته باشد ، عملا خود این گستره بصورت تخصصی در وابستگی با کلمه های مرتبط و سر راست رنک و رتبه به دست می آورد .



اگر در طراحی صفحه اچ تی ام ال لینک هایی بکار رود که این لینک ها به صفحات مرتبط در سایت اصلی لینک شود ، عملا سایت مرکزی شما بصورت یک سیستم یکپارچه در میاید . یعنی چند تارنما دارید که کل لینک های این سایت ها به تارنما شما لینک شده و بی گمان اینکار مایه افزایش بازدید وبلاگ به صورت رایگان  و افزایش رتبه سایت اصلی شما خواهد شد . در این رابطه بهتر است با یک شرکت طراحی وب سایت رایزنی کنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.