قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

استفاده از فروم ها یا انجمن ها

10.  استفاده از فروم ها یا مجلس ها
فروم ها و انجمن ها مکان هایی برای گفتمان و اطلاعات هستند. می توانید با پاسخگویی هوشمندانه به سوالاتی که در این تالارهای گفتمان مطرح می شود، سایت خود را معرفی کنید و با قرار دادن لینک سایت خویش در این صفحات، موفق به افزایش بازدید واقعی گوگل خویش شوید.

11.    ایجاد وبلاگ
اغلب سایت ها برای افزایش شدامد سایت خود، وبلاگی با محتوای آموزشی یا سرگرم کننده ایجاد می کنند تا با پیمان دادن مطالب به روز و جدید، کاربر را متقاعد کنند که بر روی لینک سایت آن ها کلیک کند. داشتن وبلاگ نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می کند، بلکه در شفا رتبه سایت نیز تاثیر دارد. بنابراین با برپایی وبلاگ، یک تیر و چند نشان زده اید.

12.   ارسال پست مهمان
به نگارش نوشتار در سایت های پیوسته با پهنه فعالیت شما، پست مهمان می گویند. برتری پست مهمان برای شما ان است که می توانید لینک سایت خویش را در این پست ها قرار دهید الی مخاطبان از راه مقاله شما وارد سایت شما شوند و مایه افزایش ترافیک سایت خود بشوید. پست مهمان چیست؟ و پست مهمان چه تاثیری در سئو دارد؟

13.   تبادل لینک
تبادل لینک به این معنی است که سایت های مشابه، لینک سایت شما را در میان مطالب خود قرار دهند و به صفحات سایت شما ارجاع دهند لغایت به افزایش ترافیک سایت شما منجر شود. لینک دهی به سایت های معتبر باعث افزایش اعتبار سایت شما هم می شود؛ اما ربات های جستجوگر گوگل قابلیت تشخیص نوع محتوا را دارند و داشتن محتواهای نامرتبط، برای سایت شما امتیازی نخواهد داشت. بک لینک هایی که برای سایت خود اخذ می کنید، به موتورهای جستجو کمک می‌کند لغایت سایت شما را سریع تر نمایه کند.

14.   عرضه مجانی مطالب پرطرفدار
بسیاری از مطالب آموزشی سایتتان را می‌توانید به صورت پاورپوینت یا پی دی اف یا کتاب های اینترنتی بدون دریافت خرج منتشر کنید. مردم اخ دارند از مطالب ارزشمند بدون پرداخت خرج استفاده کنند. به علاوه کلمه «رایگان» در عنوان جذاب است و هرکسی را وسوسه می کند لغایت یک بار روی لینک سایت شما کلیک کند. مجلات اینترنتی، گزینه مناسبی برای انتشار این محتواها هستند.

15.    به کارگیری امضای ایمیل
در ایمیل هایی که برای مشتریان خویش ارسال می کنید، امضایی ساده با توضیحی کوتاهی جاسازی کنید و در ارتباط با مزایای اصلی خدمات خویش بنویسید. این امضا باعث می شود در صورت فوروارد شدن ایمیل شما، خدمات شما دیده شود و نوعی تبلیغ است؛ احتمالاً علاقه مندانی پیدا کنید که از این طریق به سایت شما مراجعه کنند و مایه افزایش ترافیک سایت شما شوند.

16.   برپایی نقشه سایت
نقشه مسیر یا نقشه سایت، راه را به موتورهای جستجوگری مشابه گوگل پرتو می دهد تا آسان تر مطالب سایت شما را نمایه کنند. با این کار، موتورهای جستجوگر، واژه کلیدی جستجوشده را آسان تر از میانی مطالب سایت شما استخراج می کنند. برای ساخت نقشه سایت می‌توانید از بعضی سایت های مجانی نیز استفاده کنید. داشتن نقشه سایت در افزایش ترافیک سایت شما موثر است و بعضی نرم افزارها نیز نقشه سایت را در هر فرمتی که می‌خواهید، به شما ارائه می دهد.

 

اشتباه های رایج برای افزایش شدامد سایت

 

اشتباه های رایج برای افزایش ترافیک سایت
1.    دریافت بک لینک از سایت های نامعتبر
 ممکن است برای تبادل لینک سراغ سایت هایی بروید که از نظر خرج برای شما مناسب تر باشند؛ ولی در گستره تخصصی شما فعال نباشند. این اشتباه باعث می شود که کسی به دنبال محتوایی در پیوستگی با حوزه کاری شما نباشد؛ فلذا موفق به افزایش ترافیک سایت نشده‌اید. بک لینک های معتبر مربوط به سایت هایی هستند که عمر پهنه شان زیادتر است و به حوزه تخصصی شما تقریبا  هستند.

2.    آپدیت نکردن مطالب
زمانی که شما مطالب سایت و وبلاگ خویش را به روز رسانی نمی کنید، به گوگل اعلام کرده اید که به مخاطبتان اهمیت نمی دهید و فقط منظور کاربرد تجاری از صفحه خویش را دارید؛ فلذا سایت شما نزد ربات های جستجوگر گوگل، ناچیز اهمیت تر از سایتی خواهد بود که علاوه بر کاربرد بازرگانی از فضای آنلاین، مخاطب را به مشتری تبدیل می‌کند و برای جلب رضایت مشتری، محتوا فرآوری می کند. گرد از راهکارهای افزایش شدامد سایت، آپدیت روزانه، هفتگی یا ماهانه مطالب است.

3.    عدم درج سایت در لیست ها و مراجع آنلاین
تلاش شما برای نمایه شدن در گوگل، منافاتی با اندیکس شدن در فهرست و مراجع آنلاین پارسی ندارد. در صورتی که سایت خود را در لیست سایت های پارسی درج کنید، بخت خویش را برای افزایش شدامد سایت بالاتر اسیر اید.

4.    استفاده از قالب های حاضر سایت به جای طراحی سایت
: بر پایه تجربیات و تحلیل های کارآزمودگان وب ۲۴، قالب های حاضر سایت امکانات محدودی دارند و کدهای ویرانگر سئو دارند. به همین خاطر سایت شما توانا نخواهد بود رتبه بهتری در گوگل کسب کند، مگر آنکه به رفع ایرادات آن بپردازید. لینک های شکسته از خطاهای رایج در این نوع قالب های آماده سایت هستند. سایت هایی که از قالب های آماده کاربرد می کنند، معمولا سرعت لود پایین تری دارند و باعث می شوند نرخ فرار مشتریان از ساعت شما بالا برود. پس بهتر است ریسک نکنید و در طراحی سایت، صرفه جویی نکنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.