قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید سایت را با این ۱۱ترفند واقعی در ۳۰روز تجربه کنید

افزایش بازدید سایت Increase site visit به صورت واقعی اصلی ترین دغدغه همه صاحب کسب و کارهای آنلاین است. با من به اتفاق باش لغایت به چهره کاملا عملی بهت یاد بدم که چطوری می توانی به صورت عملی افزایش بازدید وبلاگ رایگان  را در دستت بگیری و به یک بازاریاب اینترنتی چیره دست تبدیل بشوی


۱۱ترفند راستین که در ۳۰روز مایه افزایش بازدید سایت می شود

میخوام یکبار برای همیشه آموزش افزایش بازدید سایت به صورت واقعی را برایت روشنگری بدم. پس ۶دانگ حواست اینجا بشه و هرچی دم دست داری بزار ساحل و مو به مو کارهایی که بهت یاد میدم را انجام بده و خودت نتایج را ببین شگفت زده میشی.


من اینجا ۱۱روش صد در صد عملی و قابل اجرا را بهت یاد میدم پس ازت تمنا میکنم که یکبار این کارها را اجرا کن و نتیجه اش را خودت ببین و لذت ببر.


۱- فرآوری محتوا برای افزایش بازدید سایت از راه گوگل

اصلی ترین و بهترین طریق برای افزایش بازدید راستین سایت، گوگل است. خیلی واضحه دیگه! خودت در روز چقدر در گوگل جستجو میکنی؟ حال که مخاطبای سایت تو هم قبل از اینکه بخواهند درون را بشناسند در گوگل جستجو می کنند و می شناسنت. بعد باید کاری کنی که در گوگل بیای بالا. من در پاراگراف بعدی گسترده در ارتباط با افزایش بازدید سایت در گوگل گفتگو میکنم.


بالا بردن بازدید سایت در گوگل

برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل باید پایه و پای بست، کارت را بر روی فرآوری درونمایه بگذاری. فرقی نداره که چی میفروشی، در هر مقوله ای که باشی می توانی تولید محتوا انجام بدی. اگر در گویه البسه وجود می توانی درباره مد و فشن درونمایه تولید کنی. اگه مبلمان میفروشی می توانی در گویه دکوراسیون خانه درونمایه تولید کنی. اگه لوازم برقی آشپزخانه میفروشی می توانی پروانه پخت خوراک با فلان چرخ گوشت را آموزش بدی. تقریبا  می توانم بگم که در هر صنفی که باشی می توانی درونمایه تولید کنی.


مردم پیگیری اطلاعات هستند


وقتی فردی در گوگل جستجو میکنه یعنی دنبال اطلاعات میگرده و این اطلاعات میتونه در محتوای تولید شده درون باشد. پس اینجاست که گوگل میگه سایت هایی را میارم صفحه اول که محتوای مفیدی فرآوری می کنند. حالا متوجه شدی داستان از چه پیمان شد؟ بله درونمایه ریشه-بن-بیخ داستان است. بعد برای اینکه در گوگل افزایش رتبه داشته باشی باید محتوا تولید کنی.


چگونه محتوا فرآوری کنم؟


برای فرآوری محتوا راهکارهای زیادی داری. توی گستره کاری که وجود کوشش کن روزی نصف ساعت مطالعه داشته باشی الی هم اطلاعاتت به روز باشه و هم به یک کارآزموده در حوزه کاری خودت تبدیل بشی و وقتی خودت مطالعه داشته باشی می توانی آسان تر دست به قلم بشوی و بنویسی. ببین در دامنه ای که وجود چه مجلاتی است؟ چه ماهنامه ها و هفته نامه هایی است؟ چه کتاب هایی است؟ باید از اطلاعات این منابع ها بهره‌گیری کنی و در قالب مقالات در سایت منتشر کنی. می توانی از برگردان مقالات انگلیسی کاربرد کنی.


۲- افزایش بازدید سایت با تولید و انتشار فیلم

یکی از طریق های بسیار عالی و ضربتی برای افزایش بازدید سایت، فرآوری ویدئو است. چه بسا بپرسی که چه ویدئویی؟ کاری نداره که، همون مطالبی که میخوای به چهره مقاله در سایت منتشر کنی را، یک سری را بیا جلوی دوربین گفتگو کن و در سایت قرار بده. به همین راحتی. اینکار خیلی اعتمادسازی میکنه. ببین آیا رقیبات اینکار را انجام می دهند؟ اگه انجام می دهند که باید درون هم اینکار را اتمام بدی و اگه انجام نمیدهند هم همین امروز این کار را اتمام بده تا به چهره ازشون سبقت بگیری. فقط خواهشی که دارم برای جلوی دوربین نیامدن هزارتا بهانه نیار! ویدئو تاثیر خیلی زیادی در بالا بردی رتبه سایت در گوگل داره و همین سوژه باعث افزایش بازدید واقعی و هدفمند سایتت میشه. وقتی فیلمت را فرآوری میکنی می توانی آن را در سایت بارگذاری کنی و همچنین باید فیلمت را در آپارات، نماشا، تماشا بارگذاری کنی. این سایت ها بازدید بالایی دارند و می توانی از بازدید این سایت ها به چهره رایگان به نفع خودت استفاده کنی.


تولید و انتشار ویدئو بدون به کارگیری دوربین


اگر به هیچ عنوان نمیخوای جلوی دوربین بیایی اما برادر داری که ویدئو منتشر کنی تا زودتر به نتیجه برسی می توانی از یک روش خوب استفاده کنی! می توانی متنی که داری را در قالب عنوان های اصلی در پاورپوینت پیمان بدی و بعدش با استفاده از یک نرم انگیزه ها که ویژه فیلم برداری از پیرامون دسکتاپ است از پاورپوینت فیلم بگیری و آغاز کنی روی اسلایدها گفتگو کردن. به همین راحتی یک فیلم داری که صورت خودت هم درونش نیست و از دوربینی هم کاربرد نکردی. البته مفتوح اگه عقیده من رو بخوای بهت میگم که اگه بیای جلوی دوربین خیلی بیشتر اعتمادسازی میشه. برای فیلمبرداری از دسکتاپ هم از نرم انگیزه ها camtasia میتونی بهره‌گیری کنی.


۳- تولید محتوای منظم


به به! جانم محتوای منظم! گوگل سایت هایی که به چهره منظم محتوا تولید می کنند را خیلی اخ دارد. برای تولید درونمایه باید یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشی. مثلا می توانی برنامه ریزی کنی که روزهای فرد، ساعت ۸صبح یک محتوای جدید در سایت منتشر کنی. اینکار را ۶ماه انجام بده، برای رقبات دست نیافتنی می شوی. البته تعداد محتوایی که می خواهی منتشر کنی رابطه مستقیمی داره با دامنه ای که وجود و من این عدد را صرفا برای نمونه آوردم الی برایت جا بیفتد.


۴- بحث در انجمن برای افزایش بازدید واقعی سایت

اگر می خواهی به چهره هدفمند افرادی را جذب سایتت کنی باید بگم که احد از شیوه های خیلی جذاب استفاده از انجمن های گفتگو برای افزایش شدامد سایت می باشد. (وقتی میگم افزایش ترافیک سایت، یعنی افزایش بازدید سایت) اکثر مجلس های تبادل نظر قابلیتی با اسم امضای کاربری داره، یعنی به اینصورت که وقتی به یک پست استجابت می دهی، لینک سایتت پائین جوابی که میدی نشان دیتا میشه. بعد شروع کنی روزی یک ساعت برگزیدن بده به پاسخگویی در انجمن های گفتگوی معروف. گرد از مجلس های گفتگوی مطرح در ایران مجلس پرشین تولز می باشد.


۵- ارسال فراخوانه شخصی سازی شده


در هر صنفی که هستی باید ببینی که چه افرادی می توانند بیننده سایتت باشند. می توانی سایت هایی را معرفی کنی و یا یک راز به سایت دیوار بزنی و یومیه به ۱۰نفر پیغام بفرستی و دعوت کنی که از سایتت دید کنند. البته در نظر داشته باش که به هیچ عنوان در پیام دعوتت تبلیغ محصولت را نکن و سعی کن یک رهنمود و یا یک هدیه و یا سپریدن یک خدمت را وعده بدی لغایت طرف روبرو برایش جذابیت داشته باشه و به سایتت راز بزنه. شاید این شیوه خیلی بیهوده به عقیده برسه اما من هم روزهای ابتدایی با همین کارهای به نما بیهوده سایتم را به کل توانستم معرفی کنم.


۶- ساخت وبلاگ کمکی


در کناره سایت خودت میتوانی یک تارنگار جداگانه هم داشته باشی. می توانید یک سری از مطالبی که در سایتت منتشر میکنی را در وبلاگت هم منتشر کنی و در کنارش یک سری مطالب را تنها در وبلاگت پیمان بدی. البته توصیه میکنم که مطالب با ارزش تر خودت را در سایت خودت منتشر کن و تمرکز اصلی برای روی سایتت باشه ولی می توانی از وبلاگ هم کمک بگیری. در حال آماده دوتا سرویس برتر وبلاگدهی در ایران بلگفا و وطن بلاگ هستند. در فیلم آموزشی ساخت وبلاگ، شیوه ساخت وبلاگ را تعلیم دادم که می توانی به چهره رایگان نگریستن کنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.