قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فیسبوک مدیر بازاریابی جدیدی برای جبران رسوایی‌ها استخدام کرده است

روز پنجشنبه سیلیکون‌ولیِ شبکه‌های اجتماعی یعنی شرکت فیسبوک اعلام کرد آنتونیو لوسیو را به‌عنوان رئیس جدید بازاریابی استخدام کرده است. لوسیو مدیریت بازاریابی شرکت‌هایی مانند HP را در رزومه‌ی خود دارد و پیش از این در همین سمت برای شرکت‌های مانند Visa و  Pepsi کار کرده است. گری بریگز رئیس بازاریابی پیشین فیسبوک در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ استعفا داد و کریس کاکس، مدیر محصول فیسبوک در پستی پیوستن لوسیو را به خانواده‌ی فیسبوک خوش آمد گفت. کاکس نوشته است: «داستان فیسبوک در نقطه‌ی حساسی قرار دارد ما تا به حال با چالشی بزرگ‌تر از این موضوع روبه‌رو نشده‌ایم و هیچ موقع مانند اکنون این شانس را نداشته‌ایم که با توسعه‌ی محصولاتمان روی دنیا، خانواده‌ها دوستان، جامعه و دموکراسی تأثیر مثبتی بگذاریم.»

فیسبوک سال سختی را پشت سر می‌گذارد و اعتبار آن به دلیل پروپاگاندای روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دادن اطلاعات شخصی کاربران به کمبریج آنالیتیکا، گسترش نظریه‌های توطئه‌آمیز و اطلاعات نادرست در مورد خدمات زیر سوال رفته است. بعد از این اتفاقات فیسبوک با برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی مانند «اخبار نامعتبر دوست شما نیست» سعی کرده است شرایط را بهبود دهد و یکی از چالش‌های لوسیو نیز این است که تصویر خراب شده از فیسبوک را برای عموم مردم بازسازی کند.

Antonio Lucio

شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک در پست خود در مورد استخدام لوسیو نوشته است: «آنتونیو تجربه‌ی زیادی در مدیریت بازاریابی برندهای معروفی مانند HP و Visa دارد و به خاطر استعداد و تعهدی که به کارش دارد شناخته شده است. او اکنون به ما کمک می‌کند تا داستان فیسبوک را با جهان به اشتراک بگذاریم. مردم هر روز از اپلیکیشن و سایت ما برای ارتباط با دوستان، خانواده و ایجاد تفاوت در جامعه‌ی خود استفاده می‌کنند و به شدت هیجان‌زده هستم ببینم آنتونیو چگونه مأموریت ما را عملی خواهد کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.