قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راه های افزایش فروش

۱۶- نام محصولات خویش را با دقت برگزیدن کنید

نامی که برای محصولات خود مشخص می‌کنید باید گویا و قابل جستجو باشد. بیننده باید بتواند بدون دید تصویر، ذهنیتی متناسب با کالای شما پیدا کند. برای نمونه انتخاب اسم «شلوار» برای یک محصول، انتخابی بسیار نامناسب است.


قرار دادن واژه ها کلیدی که مشتریان به آن علاقه دارند، در ضمن می‌تواند مشتریان بیشتری را از طریق موتورهای جستجو به سایت شما هدایت کند.


برای برگزیدن نام‌های پسندیده به فروشگاه‌های همکار و کامیاب خود مراجعه کنید و از آن‌ها الگو بگیرید.


۱۷- در گزینش عنوان مناسب برای تصاویر خویش سررسید صرف کنید

دقت در انتخاب نام تصاویر و توضیحات آن‌ها یگانه از روش‌های کارساز در جذب ورودی از راه جستجوی تصویر در موتورهای جستجو است. بسیاری از مشتریان ممکن است برای انتخاب کالا به این بخش از موتور جستجو مراجعه کنند. اگر تصاویر شما در این تقسیم دیده شوند، به کامیابی بیشتری دست پیدا خواهید کرد.


۱۸- از رویدادهای محلی یا ارشد پشتیبانی مالی کنید

رویدادهایی که ممکن است مشتریان شما در آن حضور داشته باشند را معرفی کنید افزایش بازدید وبلاگ به صورت رایگان و با پشتیبانی مالی و معنوی از این رویدادها برای خویش تبلیغ کنید.


۱۹- مشتریان پیشین را ترغیب کنید لغایت برای شما بازاریابی کنند

به ازای هر خریدار جدید که بدست مشتریان باستانی به شما شناسایی می‌شود، مبلغی از سود را به آنان بدهید الی با هزینه‌ای اندک و کاملا موثر، برای شما تبلیغ شود.


۲۰- در تالارهای گفتگو فعال باشید

مشتریان زیادی هستند که نمی‌دانند بیچارگی خویش را چگونه برطرف کنند و برای این پیشه به تالارهای گفتمان مراجعه می‌کنند الی پاسخ به پرسش خویش را بیابند. در این محل‌ها حضور فعال داشته باشید و اگر محصولات شما می‌تواند بیچارگی آنان را برطرف کند، این جستار را به آنان آگاهی دهید.


۲۱- به سایت رقبا و وبلاگ‌های مرتبط سر بزنید

اگر از رویدادهای علمی و مایحتاج و دشواری ها موجود باخبر نباشید، نمی‌توانید بهترین راه‌حل‌ها و بهترین محصولات را ارائه کنید. دائم خویش را به روز نگه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.