قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 31

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

گوگل برنامه‌های استخراج ارز رمزپایه را بر روی پلی‌استور غیر فعال کرد

گوگل‌ شروع به بن کردن چند برنامه‌ بر روی پلی‌استور کرده که این کارش موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرده است. اما در صدر این برنامه‌ها، ابزارهای استخراج ارز رمزپایه همچون بیت‌کوین و اترویوم، برنامه‌هایی که برای بچه‌ها درست شده اما فضای بزرگسالانه دارد و برنامه‌هایی که به کاربرانش برای خرید، فروش یا در اختیار گرفتن اسلحه گرم کمک می‌کند قرار دارد. البته دو عنوان آخر تقریبا هیچ مخالفی ندارد، اما حذف برنامه‌های استخراج ارز مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بعد از اینکه این شرکت در آوریل ۲۰۱۸، افزونه‌های استخراج ارز اینترنتی را از فروشگاه اینترنتی کروم برداشت، هنوز برنامه‌های بلاکچین مربوط به استخراج یا مدیریت منابع ارز مجازی اجازه فعالیت داشتند و به نظر می‌رسد همین رویه در رابطه با وضعیت گوگل‌پلی هم صادق باشد.

برنامه‌های استخراج ارز مجازی چه هستند؟

این برنامه‌ها با استفاده از منابعی مانند کامپیوتر، تبلت یا حتی موبایل بلخص پردازنده اصلی و پردازه گرافیکی، اقدام به عملیات استخراج ارز مجازی میکنند. ارز مورد نظر بسته به نوع و ارزشش، میزان مشخصی زمان می‌برد تا قدر معلومی در حساب ارز مجازی شما استخراج و ثبت شود.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران دنیا، در حال حاضر با رو آوردن به استخراج ارزهای مجازی برای خود کسب و کاری راه انداخته‌اند، این خبر از طرف گوگل بسیاری را دلخور کرده و از همین حالا هم اکانت توییتر این شرکت مملو از اعترضات کاربران شده است.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که از طرف گوگل اقدام به بن کردنشان شده که البته به شدت مورد قبول قرار گرفت، حذف برنامه‌های مخصوص کودکان است که به ظاهر برازنده آن‌هاست اما مشکلات زیادی در داخلش دارد. برای مثال برنامه‌ای بود که از شخصیت السا در انیمیشن یخ زده استفاده می‌کرد، اما وقتی وارد برنامه می‌شدید، می‌دید که مدل‌های استفاده شده برای السا به هیچ وجه مناسب کاربران کودکان و نوجوان نبوده است!

خوشبختانه بعد از سال‌ها اعتراضاتی که بر روی برنامه‌های گوگل پلی صورت می‌گرفت، حالا این شرکت در حال جمع آوری برنامه‌هایی با کیفیت پایین، مشکلات ساختاری و محتویات نادرست است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته تا کیفیت را به کمیت ترجیح دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.